UA : Робота викладена на 76 сторінках друкованого тексту, містить 1 таблицю, 5 рисунків. Перелік посилань включає 53 джерела. Мета дослідження – експериментально дослідити рівні сформованості професійної мобільності на основі її компонентів у майбутніх медичних спеціалістів в умовах професійного навчання. Об’єкт дослідження – професійна мобільності студентів медичного закладу вищої освіти. Предмет дослідження – особливості формування професійної мобільності у студентів медичного коледжу. У роботі розкрито соціально-економічні умови формування професійної мобільності; охарактеризовано поняття «професійна мобільність» в історичному, соціологічному, економічному і педагогічному аспектах; визначено компоненти та критерії сформованості професійної мобільності майбутніх медичних працівників в освітньому середовищі медичного коледжу; досліджено особливості формування професійної мобільності у студентів медичного коледжу. Практичне значення результатів дослідження полягає в тому, що розроблено діагностичний інструментарій для виявлення рівнів сформованості професійної мобільності майбутніх медичних працівників; з’ясовано рівень сформованості професійної мобільності та її компонентів у студентів медичного коледжу.
EN : The work is presented on 76 pages of printed text, contains 1 table, 5 figures. The list of references includes 53 sources. The purpose of the study is to experimentally investigate the levels of formation of professional mobility based on its components among future medical specialists in the conditions of professional training. The object of the research is the professional mobility of students of a medical institution of higher education. The subject of the study is the peculiarities of the formation of professional mobility among medical college students. The work reveals the socio-economic conditions of the formation of professional mobility; the concept of "professional mobility" is characterized in historical, sociological, economic and pedagogical aspects; the components and criteria for the formation of professional mobility of future medical workers in the educational environment of the medical college are defined; the peculiarities of the formation of professional mobility among medical college students were investigated. The practical significance of the research results is that a diagnostic toolkit has been developed to identify the levels of formation of professional mobility of future medical workers; the level of formation of professional mobility and its components among medical college students was determined.