Інституційний репозитарій ЗНУ

Порівняльне вивчення систем професійної підготовки педагогів закладів вищої освіти України та Китайської Народної Республіки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шахетабіеке
dc.date.accessioned 2023-01-10T10:17:11Z
dc.date.available 2023-01-10T10:17:11Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10272
dc.description Шахетабіеке Порівняльне вивчення систем професійної підготовки педагогів закладів вищої освіти України та Китайської Народної Республіки : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. І. Іваницький. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 53 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 53 сторінках друкованого тексту, містить 4 таблиці, 1 рисунок. Перелік посилань включає 42 джерела. Об’єкт дослідження: процес професійної підготовки майбутніх педагогів у закладах вищої освіти України та Китаю. Предмет дослідження: порівняльне вивчення систем професійної підготовки майбутніх педагогів у закладах вищої освіти України та Китаю. Мета дослідження: на основі результатів порівняльного аналізу виявити загальне й особливе в теорії та практиці професійної підготовки майбутніх педагогів закладів вищої освіти в університетах КНР та України, визначити перспективи використання педагогічно цінних досягнень в освітньому процесі українських університетів у закладах вищої освіти КНР. У роботі з’ясовано ступінь наукової розробленості досліджуваної проблеми, охарактеризовано стан професійної підготовки майбутніх педагогів закладів вищої освітив у Китаї та Україні; розкрито теоретичні положення китайських і українських учених про особливості професійної підготовки майбутніх педагогів закладів вищої освіти. Практичне значення результатів дослідження полягає в тому, що здійснений аналіз теоретичних ідей і узагальнення досвіду професійної підготовки майбутніх педагогів закладів вищої освіти КНР та України; сформульовані теоретичні положення та висновки можуть стати в пригоді для підвищення ефективності цього процесу в університетах КНР та України. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 53 pages of printed text, contains 4 tables, 1 figure. The list of references includes 42 sources. Object of research: the process of professional training of future teachers in higher education institutions of Ukraine and China. The subject of the research: a comparative study of systems of professional training of future teachers in higher education institutions of Ukraine and China. The purpose of the study: based on the results of a comparative analysis, to identify common and special aspects in the theory and practice of professional training of future teachers of higher education institutions in the universities of the People's Republic of China and Ukraine, to determine the prospects of using pedagogically valuable achievements in the educational process of Ukrainian universities in the institutions of higher education of the People's Republic of China. The paper clarifies the degree of scientific development of the researched problem, characterizes the state of professional training of future teachers of higher education institutions in China and Ukraine; the theoretical positions of Chinese and Ukrainian scientists on the peculiarities of the professional training of future teachers of higher education institutions are revealed. The practical significance of the research results is that the analysis of theoretical ideas and generalization of professional experience has been carried outtraining of future teachers of higher education institutions of the People's Republic of China and Ukraine; formulated theoretical propositions and conclusions can be useful for increasing the efficiency of this process in the universities of the People's Republic of China and Ukraine. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject готовність uk
dc.subject фахова підготовка uk
dc.subject майбутній педагог закладу вищої освіти uk
dc.subject світове освітнє середовище uk
dc.subject система освіти КНР uk
dc.subject readiness uk
dc.subject professional training uk
dc.subject future teacher of the institution of higher education uk
dc.subject global educational environment uk
dc.subject education system of the PRC uk
dc.title Порівняльне вивчення систем професійної підготовки педагогів закладів вищої освіти України та Китайської Народної Республіки uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу