dc.contributor.author |
Балика, Ілля Станіславович |
|
dc.date.accessioned |
2023-01-10T12:16:44Z |
|
dc.date.available |
2023-01-10T12:16:44Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10305 |
|
dc.description |
Балика І. С. Розробка та реалізація маркетингової стратегії на підприємстві : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073"Менеджмент" / наук. керівник О. С. Мороз. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 97 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : В кваліфікаційній роботі магістра розглянуто особливості розробки та
реалізації маркетингової стратегії на підприємстві. Досліджено теоретико методологічні засади розробки та реалізації маркетингової стратегії на
підприємстві. Проведено аналітико-дослідницький аналіз розробки
маркетингової стратегії виходу підприємства на ринок. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The master's qualification thesis examines the peculiarities of the
development and implementation of the marketing strategy at the enterprise. The
theoretical and methodological foundations of the development and
implementation of the marketing strategy at the enterprise were studied. An
analytical and research analysis of the development of the marketing strategy of
the enterprise entering the market was carried out. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
стратегія |
uk |
dc.subject |
маркетингова стратегія |
uk |
dc.subject |
підприємство |
uk |
dc.subject |
довгострокові рішення |
uk |
dc.subject |
зовнішне середовище |
uk |
dc.subject |
сучасні умови господарювання |
uk |
dc.subject |
strategy |
uk |
dc.subject |
marketing strategy |
uk |
dc.subject |
enterprise |
uk |
dc.subject |
long-term solutions |
uk |
dc.subject |
external environment |
uk |
dc.subject |
current economic conditions |
uk |
dc.title |
Розробка та реалізація маркетингової стратегії на підприємстві |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |