Інституційний репозитарій ЗНУ

Психологічні особливості сприйняття дистанційного навчання здобувачами вищої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Болокан, Інна Вікторівна
dc.date.accessioned 2023-01-13T10:12:14Z
dc.date.available 2023-01-13T10:12:14Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10511
dc.description Болокан І. В. Психологічні особливості сприйняття дистанційного навчання здобувачами вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник М. Г. Ткалич. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 69 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 69 сторінках друкованого тексту, 4 додатки. Перелік посилань включає 50 джерел. Об’єкт дослідження: психологічні особливості дистанційного навчання. Вже декілька років, починаючи від оголошення тотального локдауна, пов’язаного із стрімким поширенням COVID-19 (з березня 2020 р.), та, продовжуючи триваючими наразі на території України воєнними діями, дистанційна форма навчання у закладах вищої освіти (далі – ЗВО) стала чи не єдиною можливою формою освіти, зважаючи на потреби забезпечення охорони здоров’я Covid-19) та безпеки життя (воєнні дії, ракетні удари по території України, тимчасова окупація її територій) студентів. Цей процес супроводжувався зміною емоційного ставлення студентів до такої форми навчання – від повного несприйняття та критики, що, відповідно, супроводжувалось негативними емоціями, до звикання та виявлення чималої кількості позитивних аспектів такої форми отримання знань та навичок. Наукова новизна полягає у визначені переваг та недоліків дистанційної освіти з метою актуалізації перших (переваг) та усунення других (недоліків); виявлені факторів, що негативно впливають на емоційний стан студентів під час дистанційного навчання, запровадженого внаслідок негативних подій, та систематизації шляхів зменшення емоційної напруги. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 69 pages of printed text, 4 appendices. The list of references includes 50 sources. Object of research: psychological features of distance learning. For several years now, since the announcement of the total lockdown associated with the rapid spread of COVID-19 (since March 2020), and continuing with the ongoing military operations on the territory of Ukraine, distance education in institutions of higher education (hereinafter referred to as higher education institutions) has become almost the only possible form of education, taking into account the needs of ensuring health care (Covid-19) and life safety (military operations, missile strikes on the territory of Ukraine, temporary occupation of its territories) of students. This process was accompanied by a change in the students' emotional attitude to this form of education - from complete rejection and criticism, which, accordingly, was accompanied by negative emotions, to getting used to and discovering a considerable number of positive aspects of this form of acquiring knowledge and skills. Scientific novelty consists in the identified advantages and disadvantages of distance education in order to actualize the first (advantages) and eliminate the second (disadvantages); identified factors that negatively affect the emotional state of students during distance learning, introduced as a result of negative events, and systematization of ways to reduce emotional tension. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject сприйняття uk
dc.subject дистанційна освіта uk
dc.subject психологічна допомога uk
dc.subject психокорекція uk
dc.subject негативні фактори запровадження дистанційної освіти uk
dc.subject perception uk
dc.subject distance education uk
dc.subject psychological assistance uk
dc.subject psychocorrection uk
dc.subject negative factors of the introduction of distance education uk
dc.title Психологічні особливості сприйняття дистанційного навчання здобувачами вищої освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу