Інституційний репозитарій ЗНУ

Психологічний супровід соціалізації дітей з особливими потребами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Васько, Юлія Федорівна
dc.date.accessioned 2023-01-13T10:14:39Z
dc.date.available 2023-01-13T10:14:39Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10512
dc.description Васько Ю. Ф. Психологічний супровід соціалізації дітей з особливими потребами : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Н. О. Губа. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 85 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 85 сторінках друкованого тексту, 3 таблиці, 6 додатків. Перелік посилань включає 61 джерел. Об’єкт дослідження: соціалізація дітей з особливими потребами. Соціальні процеси, що відбуваються сьогодні, загострили інтерес до розвитку особистості в конкретному соціокультурному та освітньому середовищі, до чинників, умов і механізмів соціалізації особистості. Соціалізація — це процес формування особистості, під час якого індивіди набувають навичок, поведінки та установок, властивих їхній соціальній ролі. Подолання відчуженості особистості від її справжньої природи, формування духовно розвиненої особистості в процесі історичного розвитку суспільства не є само собою зрозумілим, а потребує певних зусиль з боку суспільних інституцій, особливо школи та родини. Зусилля спрямовуються як на створення об’єктивних умов суспільного розвитку, так і на реалізацію нових можливостей, які відкриваються на кожному історичному етапі для духовно-морального вдосконалення людини.. Наукова новизна дослідження полягає у тому, що нами було проведено комплекс методів з діагностики рівня соціалізації та сформованісті комунікативних умінь, розумових операцій, розроблено та впроваджено корекційну програму направлену на розвиток соціалізації та сформованості комунікативних умінь дітей молодшого шкільного віку з особливими потребами. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 85 pages of printed text, 3 tables, 6 appendices. The list of references includes 61 sources. Object of research: socialization of children with special needs. Social processes taking place today have sharpened interest in personality development in a specific sociocultural and educational environment, in the factors, conditions and mechanisms of personality socialization. Socialization is a process of personality formation in which individuals acquire skills, behaviors, and attitudes specific to their social role. Overcoming the alienation of the individual from his true nature, the formation of a spiritually developed personality in the process of the historical development of society is not self-evident, but requires certain efforts on the part of social institutions, especially the school and the family. Efforts are directed both to the creation of objective conditions for social development and to the realization of new opportunities that open up at each historical stage for the spiritual and moral improvement of a person. and formation of communicative skills, mental operations, a correctional program aimed at the development of socialization and formation of communicative skills of children of primary school age with special needs was developed and implemented. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject психологічний супровід uk
dc.subject соціалізація uk
dc.subject діти з особливими потребами uk
dc.subject розвиток uk
dc.subject навчання uk
dc.subject інклюзивне навчання uk
dc.subject psychological support uk
dc.subject socialization uk
dc.subject children with special needs uk
dc.subject development uk
dc.subject education uk
dc.subject inclusive education uk
dc.title Психологічний супровід соціалізації дітей з особливими потребами uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу