Інституційний репозитарій ЗНУ

Взаємозв’язок типу акцентуації характеру та професійного вигорання у вихователів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ватутіна, Катерина Дмитрівна
dc.date.accessioned 2023-01-13T10:20:37Z
dc.date.available 2023-01-13T10:20:37Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10513
dc.description Ватутіна К. Д. Взаємозв’язок типу акцентуації характеру та професійного вигорання у вихователів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник О. М. Грединарова. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 88 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 88 сторінках друкованого тексту, 6 таблиць, 2 рисунка, 2 додатки. Перелік посилань включає 55 джерел. Об’єкт дослідження: синдром професійного вигорання. Актуальною проблемою на сьогоднішній день є розповсюдження серед працівників освіти синдрому «професійного вигорання» або «емоційного вигорання»(СЕВ). Саме наявність акцентуацій характеру у людини виявилася для нас вагомим фактором, що може спричинити СЕВ.Цей аспект у наш час ще недостатньо досліджений. На нашу думку, дуже важливо знайти шляхи вирішення цієї проблеми та знайти шляхи подолання СЕВ, що може виникнути в цій ситуації. Вирішення цієї проблеми дозволить не тільки поліпшити стан людини, але й допоможе підвищити ефективність її роботи у організації.. Наукова новизна роботи полягає в тому, що в ній предметом дослідження є залежність професійного вигорання вихователя від прояву акцентуацій рис його характеру в процесі виконання професійної діяльності. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 88 pages of printed text, 6 tables, 2 figures, 2 appendices. The list of references includes 55 sources. The object of the study: the syndrome of professional burnout. An actual problem today is the spread of "professional burnout" or "emotional burnout" syndrome among education workers. The presence of character accentuations in a person turned out to be a significant factor that can cause SEV. This aspect has not yet been sufficiently investigated in our time. In our opinion, it is very important to find ways to solve this problem and to find ways to overcome the SEV that may arise in this situation. Solving this problem will allow not only to improve the condition of a person, but also help to increase the efficiency of his work in the organization. The scientific novelty of the work is that in it the subject of research is the dependence of the educator's professional burnout on the manifestation of accentuation of his character traits in the process of performing professional activities. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject вихователь uk
dc.subject педагог uk
dc.subject виховання uk
dc.subject акцентуація uk
dc.subject гіпертимність uk
dc.subject демонстративність uk
dc.subject педантичність uk
dc.subject застрягання uk
dc.subject тривожність uk
dc.subject екзальтованість uk
dc.subject educator uk
dc.subject teacher uk
dc.subject education uk
dc.subject accentuation uk
dc.subject hypertimism uk
dc.subject demonstrativeness uk
dc.subject pedanticity uk
dc.subject stuck uk
dc.subject anxiety uk
dc.subject exaltation uk
dc.title Взаємозв’язок типу акцентуації характеру та професійного вигорання у вихователів uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу