Інституційний репозитарій ЗНУ

Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів середньої школи на уроках англійської мови

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гаврилюк, Наталія Сергіївна
dc.date.accessioned 2023-01-13T10:29:09Z
dc.date.available 2023-01-13T10:29:09Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10516
dc.description Гаврилюк Н. С. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів середньої школи на уроках англійської мови : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Т. В. Скрипаченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 79 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 79 сторінках друкованого тексту, 5 таблиць, 5 рисунків, 14 діаграм, 6 додатків. Перелік посилань включає 63 джерел. Об’єкт дослідження: навчальна мотивація учнів середнього шкільного віку. Мотивація навчальної діяльності є однією з умов успішності процесу вивчення англійської мови, оскільки допомагає учням набути необхідних знань, сформувати навички та розвинути загальну компетентність у вивченні англійської мови. Вчителі постійно стикаються з небажанням дітей вчитися. Тому формування та підвищення мотивації учнів до навчанняє є однією з головних проблем сучасної школи. Однак, незважаючи на те, що питання мотивації до навчання є однією з домінуючих проблем, воно ще недостатньо науково вивчене і вирішене. Наукова новизна полягає у розробці та впровадженні програми із підвищення мотивації навчально-пізнавальної діяльності учнів середнього шкільного віку на уроках англійської мови в умовах шкільної освіти та позашкільної освіти. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 79 pages of printed text, 5 tables, 5 figures, 14 diagrams, 6 appendices. The list of references includes 63 sources. The object of the study: educational motivation of secondary school students. The motivation of educational activities is one of the conditions for the success of the English language learning process, as it helps students acquire the necessary knowledge, form skills and develop general competence in learning English. Teachers are constantly faced with children's reluctance to learn. Therefore, the formation and improvement of students' motivation to study is one of the main problems of the modern school. However, despite the fact that the issue of motivation to study is one of the dominant problems, it has not yet been sufficiently scientifically studied and resolved. The scientific novelty consists in the development and implementation of a program to increase the motivation of the educational and cognitive activity of middle school students in English language lessons in the conditions of school education and out-of-school education. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject навчальна діяльність uk
dc.subject мотивація навчально-пізнавальної діяльності uk
dc.subject пізнавальний інтерес uk
dc.subject шкільна освіта uk
dc.subject методика діагностики навчальної мотивації uk
dc.subject середній шкільний вік uk
dc.subject навчальні заклади uk
dc.subject educational activity uk
dc.subject motivation of educational and cognitive activity uk
dc.subject cognitive interest uk
dc.subject school education uk
dc.subject diagnostic method of educational motivation uk
dc.subject secondary school age uk
dc.subject educational institutions uk
dc.title Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів середньої школи на уроках англійської мови uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу