Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гаврилюк, Наталія Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2023-01-13T10:29:09Z | |
dc.date.available | 2023-01-13T10:29:09Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10516 | |
dc.description | Гаврилюк Н. С. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів середньої школи на уроках англійської мови : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Т. В. Скрипаченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 79 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 79 сторінках друкованого тексту, 5 таблиць, 5 рисунків, 14 діаграм, 6 додатків. Перелік посилань включає 63 джерел. Об’єкт дослідження: навчальна мотивація учнів середнього шкільного віку. Мотивація навчальної діяльності є однією з умов успішності процесу вивчення англійської мови, оскільки допомагає учням набути необхідних знань, сформувати навички та розвинути загальну компетентність у вивченні англійської мови. Вчителі постійно стикаються з небажанням дітей вчитися. Тому формування та підвищення мотивації учнів до навчанняє є однією з головних проблем сучасної школи. Однак, незважаючи на те, що питання мотивації до навчання є однією з домінуючих проблем, воно ще недостатньо науково вивчене і вирішене. Наукова новизна полягає у розробці та впровадженні програми із підвищення мотивації навчально-пізнавальної діяльності учнів середнього шкільного віку на уроках англійської мови в умовах шкільної освіти та позашкільної освіти. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 79 pages of printed text, 5 tables, 5 figures, 14 diagrams, 6 appendices. The list of references includes 63 sources. The object of the study: educational motivation of secondary school students. The motivation of educational activities is one of the conditions for the success of the English language learning process, as it helps students acquire the necessary knowledge, form skills and develop general competence in learning English. Teachers are constantly faced with children's reluctance to learn. Therefore, the formation and improvement of students' motivation to study is one of the main problems of the modern school. However, despite the fact that the issue of motivation to study is one of the dominant problems, it has not yet been sufficiently scientifically studied and resolved. The scientific novelty consists in the development and implementation of a program to increase the motivation of the educational and cognitive activity of middle school students in English language lessons in the conditions of school education and out-of-school education. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | навчальна діяльність | uk |
dc.subject | мотивація навчально-пізнавальної діяльності | uk |
dc.subject | пізнавальний інтерес | uk |
dc.subject | шкільна освіта | uk |
dc.subject | методика діагностики навчальної мотивації | uk |
dc.subject | середній шкільний вік | uk |
dc.subject | навчальні заклади | uk |
dc.subject | educational activity | uk |
dc.subject | motivation of educational and cognitive activity | uk |
dc.subject | cognitive interest | uk |
dc.subject | school education | uk |
dc.subject | diagnostic method of educational motivation | uk |
dc.subject | secondary school age | uk |
dc.subject | educational institutions | uk |
dc.title | Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів середньої школи на уроках англійської мови | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |