Інституційний репозитарій ЗНУ

Гендерні особливості конкуренції осіб середнього віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гапоненко, Наталія Андріївна
dc.date.accessioned 2023-01-13T10:32:09Z
dc.date.available 2023-01-13T10:32:09Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10517
dc.description Гапоненко Н. А. Гендерні особливості конкуренції осіб середнього віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Ю. В. Железнякова. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 72 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 72 сторінках друкованого тексту, 27 таблиць, 6 додатків. Перелік посилань включає 24 джерела. Об’єкт дослідження: конкуренція як міжособистісний феномен. Конкуренція завжди була таким феноменом, який супроводжував індивіда кожного дня. Щоденно люди суперничали з метою отримати кращі місця проживання, кращого партнера, кращу їжу тощо. Конкуренція здається настільки природною та властивою людині, що її феномен часто залишається непоміченим. Однак, разом із тим, що конкуренція є таким розповсюдженим явищем, дослідження на її тему майже відсутні. Наприклад, в україномовній версії сайту Wikipedia наявні три сторінки, присвячені конкуренції, але вони не відносяться до сфери психології, вони належать до біології, економіки та соціології відповідно. Задля порівняння, в англомовній версії сайту Wikipedia також відсутня сторінка, яка присвячена конкуренції у сфері психології і так само наявні відповідні вищезазначені сфери, але присутня загальна стаття щодо конкуренції, в якій побіжно згадана конкуренція у сенсі психології. Наукова новизна полягає у суті емпіричного дослідження: співставленні результатів опитування щодо конкуренції у чоловіків та жінок за такими показниками, які до цього не співставлялися та статистично не оброблялися. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 72 pages of printed text, 27 tables, 6 appendices. The list of references includes 24 sources. Object of research: competition as an interpersonal phenomenon. Competition has always been such a phenomenon that accompanies an individual every day. Every day, people competed to get better places to live, a better partner, better food, etc. Competition seems so natural and characteristic of a person that its phenomenon often goes unnoticed. However, with the fact that competition is such a widespread phenomenon, research on its topic is almost non-existent. For example, in the Ukrainian-language version of the Wikipedia site, there are three pages devoted to competition, but they do not belong to the field of psychology, they belong to biology, economics, and sociology, respectively. In comparison, the English-language version of Wikipedia also lacks a page dedicated to competition in the field of psychology and also has the relevant fields mentioned above, but there is a general article on competition in which competition in the sense of psychology is briefly mentioned. Scientific novelty lies in the essence of empirical research: comparing the results of a survey on competition in men and women according to indicators that have not been compared and statistically processed before. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject конкуренція uk
dc.subject гендерні uk
dc.subject жіночі uk
dc.subject чоловічі uk
dc.subject стать uk
dc.subject соціальні uk
dc.subject competition uk
dc.subject gender uk
dc.subject female uk
dc.subject male uk
dc.subject sex uk
dc.subject social uk
dc.title Гендерні особливості конкуренції осіб середнього віку uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу