Інституційний репозитарій ЗНУ

Арт-терапія як засіб формування психологічної стійкості у дітей молодшого шкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гринченко, Олена Андріївна
dc.date.accessioned 2023-01-13T10:38:51Z
dc.date.available 2023-01-13T10:38:51Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10519
dc.description Гринченко О. А. Арт-терапія як засіб формування психологічної стійкості у дітей молодшого шкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Н. О. Мосол. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 50 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 50 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 27 джерел. Об’єкт дослідження: психологічна стійкість у дітей молодшого шкільного віку. Розвиток психологічної стійкості у дітей молодшого шкільного віку є актуальним питанням на постійній основі, а особливо зараз, коли життя без стресу є неможливим. Страх, тривожність, сум, розчарування, нервові розлади, інформаційне перенавантаження, що викликає негативні та позитивні емоції, розлади психіки та поведінки у дітей призводить до проблем у психологічному здоров’ї особистості. Саме тому потрібно займатися розвитком внутрішньої стійкості починаючи з дитинства, яка забезпечить продуктивне функціонування та адаптацію особистості до різних життєвих обставин, і це стане фундаментом успіху в майбутньому. Наукова новизна полягає в тому, що в кваліфікаційній роботі описано узагальнений досвід дослідження арт – терапії та використання сучасних арт – терапевтичних технік. Розкрито уявлення про арт – терапію, як однієї із сфер «точки зростання особистості» та є психотерапевтичним засобом у розвитку психологічної стійкості, що вимагає нової думки про психологію і психотерапію. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 50 pages of printed text. The list of references includes 27 sources. The object of the study: psychological stability in children of primary school age. The development of psychological stability in children of primary school age is a relevant issue on a permanent basis, and especially now, when life without stress is impossible. Fear, anxiety, sadness, disappointment, nervous disorders, information overload that causes negative and positive emotions, mental and behavioral disorders in children lead to problems in the psychological health of the individual. That is why it is necessary to engage in the development of internal stability starting from childhood, which will ensure productive functioning and adaptation of the individual to various life circumstances, and this will become the foundation of success in the future. The scientific novelty is that the qualification paper describes the generalized experience of art therapy research and the use of modern art therapy techniques. The idea of art therapy as one of the spheres of the "point of personality growth" and as a psychotherapeutic tool in the development of psychological stability is revealed, which requires a new way of thinking about psychology and psychotherapy. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject арт – терапія uk
dc.subject психотерапія uk
dc.subject психокорекція uk
dc.subject психологічна стійкість uk
dc.subject самовираження uk
dc.subject самовдосконалення uk
dc.subject казкотерапія uk
dc.subject музикотерапія uk
dc.subject art – therapy, uk
dc.subject psychotherapy uk
dc.subject psychocorrection uk
dc.subject psychological resilience uk
dc.subject self-expression uk
dc.subject self-improvement uk
dc.subject fairy tale therapy uk
dc.subject music therapy uk
dc.title Арт-терапія як засіб формування психологічної стійкості у дітей молодшого шкільного віку uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу