Інституційний репозитарій ЗНУ

Психологічні засади профілактики синдрому професійного вигорання педагогічного персоналу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Єрмоленко, Марія Ігорівна
dc.date.accessioned 2023-01-13T10:49:46Z
dc.date.available 2023-01-13T10:49:46Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10523
dc.description Єрмоленко М. І. Психологічні засади профілактики синдрому професійного вигорання педагогічного персоналу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Е. А. Клопота. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 60 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 60 сторінках друкованого тексту, 4 таблиці, 2 рисунки, 8 додатків. Перелік посилань включає 50 джерел. Об’єктом дослідження виступає синдром емоційного вигорання. Станом на теперішній час можна констатувати поступове збільшення виявлень симптомів емоційного вигорання у представників різних професій. Пов’язано це з тим, що інформаційна ера розвитку людства, яку ми переживаємо нині, характеризується значною інтенсифікацією, ускладненням, підвищенням соціальної значущості та відповідальності практично кожної сфери та галузі професійної діяльності. Внаслідок збільшення її стресогенного потенціалу з’являється підвищений ризик виникнення у працівників синдрому емоційного вигорання. Тому на тлі високих вимог щодо мобільності, ініціативності та інформаційної компетентності спеціалістів особливого значення набувають такі їх професійні характеристики як працездатність та емоційна стабільність. Наукова новизна полягає у визначенні психологічних засад професійного вигорання педагогічних працівників. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 60 pages of printed text, 4 tables, 2 figures, 8 appendices. The list of references includes 50 sources. The object of the study is the syndrome of emotional burnout. As of now, we can state a gradual increase in the symptoms of emotional burnout among representatives of various professions. This is due to the fact that the information era of human development, which we are currently experiencing, is characterized by a significant intensification, complication, increase in the social significance and responsibility of almost every sphere and branch of professional activity. Due to the increase in its stressogenic potential, there is an increased risk of emotional burnout syndrome among employees. Therefore, against the background of high requirements for mobility, initiative and information competence of specialists, their professional characteristics such as work capacity and emotional stability acquire special importance. The scientific novelty consists in determining the psychological basis of professional burnout of pedagogical workers. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject вигорання uk
dc.subject педагогіка uk
dc.subject профілактика uk
dc.subject психологічні засади uk
dc.subject дослідження uk
dc.subject burnout uk
dc.subject pedagogics uk
dc.subject prevention uk
dc.subject psychological fundamentals uk
dc.subject research uk
dc.title Психологічні засади профілактики синдрому професійного вигорання педагогічного персоналу uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу