Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кришталь, Світлана Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2023-01-14T11:02:54Z | |
dc.date.available | 2023-01-14T11:02:54Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10557 | |
dc.description | Кришталь С. М. Арт-терапія як засіб психокорекції порушень емоційних станів дітей дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник О. В. Пономаренко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 98 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 98 сторінках друкованого тексту, 5 таблиць, 4 додатка. Перелік посилань включає 85 джерел. Об'єкт дослідження: емоційні стани та їх порушення у дітей дошкільного віку. Гармонізацію внутрішнього і соціального життя людей споконвіку ефективно здійснює мистецтво, зокрема, художня (творча) діяльність як засіб власної активності індивіда. У системі освіти довгий час мистецтво традиційно розглядалося як засіб естетичного формування і розвитку дітей. У онтогенезі естетичне виховання закладає основи світовідчуття , розвиваючи позитивні емоції як фундамент світогляду в побудові картини світу дитини. В даний час виникає необхідність розглядати мистецтво не тільки як фактор розвитку і формування особистості, але і як ефективний засіб профілактики та корекції психосоматичних та емоційних порушень, захисту дитячої психіки від агресивних впливів зовнішнього середовища. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що:встановлено, що арт- терапія, яка використовується в педагогічному процесі є ефективним засобом психокорекцї порушень емоційних станів дітей-дошкільнят. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 98 pages of printed text, 5 tables, 4 appendices. The list of references includes 85 sources. Object of research: emotional states and their disorders in preschool children. Art, in particular, artistic (creative) activity as a means of the individual's own activity has been effective in harmonizing the inner and social life of people since time immemorial. In the education system, art has traditionally been considered as a means of aesthetic formation and development of children for a long time. In ontogeny, aesthetic education lays the foundations of worldview, developing positive emotions as the foundation of worldview in building a picture of the child's world. Currently, there is a need to consider art not only as a factor in the development and formation of personality, but also as an effective means of prevention and correction of psychosomatic and emotional disorders, protection of children's psyche from aggressive influences of the external environment. The scientific novelty of the study is that: it has been established that art therapy, which is used in the pedagogical process, is an effective means of psychocorrection of disorders of the emotional states of preschool children. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | арт-терапія | uk |
dc.subject | засіб психокорекції | uk |
dc.subject | порушення | uk |
dc.subject | емоційні стани | uk |
dc.subject | діти | uk |
dc.subject | дошкільний вік | uk |
dc.subject | art therapy | uk |
dc.subject | means of psychocorrection | uk |
dc.subject | disorders | uk |
dc.subject | emotional states | uk |
dc.subject | children | uk |
dc.subject | preschool age | uk |
dc.title | Арт-терапія як засіб психокорекції порушень емоційних станів дітей дошкільного віку | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |