ZNU Institutional Repository

Арт-терапія як метод психокорекції емоційних порушень у дошкільнят

Show simple item record

dc.contributor.author Панченко, Ганна Юріївна
dc.date.accessioned 2023-01-14T17:39:41Z
dc.date.available 2023-01-14T17:39:41Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10575
dc.description Панченко Г. Ю. Арт-терапія як метод психокорекції емоційних порушень у дошкільнят : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Ю. В. Железнякова. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 54 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 54 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 18 джерел. Об’єкт дослідження – емоційний стан як психічний процес. Сучасний освітній процес, вимагає від закладів дошкільної освіти нового підходу до своєї діяльності, новітніх форм, методів, технологій виховання,розвитку й навчання дітей дошкільного віку. Сьогодні зміст освіти ускладнюється, акцентується увага на розвитку творчих та інтелектуальних здібностей дітей, корекції емоційно-вольової та рухової сфер, на зміну традиційним приходять інтерактивні методи навчання й виховання, що передбачають активізацію пізнавального розвитку дитиниемоційна сфера людини є складною регуляторною системою. Порушення в цій сфері перешкоджають вільній взаємодії особи з оточуєчим світом, призводять до відхилень в особовому розвитку. Най частіше коренем всіх переживань є дитинство людини тому насамперед доцільно приділяти увагу саме дитячому віку. Особливе місце має займати саме дитяча психологія для подальшого розвитку суспільства. Проблемами дитинства насам перед полягає в тому що більшість дітей переживають сімейні драми вони обдімяні батьківською увагою, є ще багато чинників які негативно впливають на розвиток дитини вцілому. Порушення є у вигляді не стабільного настрою як емоційного фону дитини також особливостей характеру, у вигляді деяких соціально неприйнятних станів: агресія, фобії страхи.. Правильна діагностика порушень, а також корекція мають значення для здоров'я дитини і його життя, і життя сім'ї і суспільства. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що арт-терапія, використана в педагогічному процесі є ефективним засобом подолання порушень емоційних станів дітей-дошкільнят. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 54 pages of printed text. The list of references includes 18 sources. The object of research is an emotional state as a mental process. The modern educational process requires from preschool education institutions a new approach to their activities, the latest forms, methods, technologies of education, development and training of preschool children. Today, the content of education is becoming more complicated, attention is focused on the development of children's creative and intellectual abilities, correction of emotional, volitional and motor spheres, the traditional ones are being replaced by interactive methods of teaching and upbringing, which involve the activation of the child's cognitive development, the emotional sphere of a person is a complex regulatory system. Violations in this area prevent the free interaction of a person with the surrounding world, lead to deviations in personal development. Most often, the root of all experiences is a person's childhood, so it is first of all advisable to pay attention to childhood. Children's psychology should occupy a special place for the further development of society. The problems of childhood before us is that most children experience family dramas, they are surrounded by parental attention, there are many other factors that negatively affect the development of the child as a whole. Violations are in the form of an unstable mood as the emotional background of the child, as well as character traits, in the form of some socially unacceptable states: aggression, phobias, fears... Correct diagnosis of violations, as well as correction, are important for the health of the child and his life, and the life of families and society. The scientific novelty of the study is that art therapy used in the pedagogical process is an effective means of overcoming emotional disorders of preschool children. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject арт-терапія uk
dc.subject емоційні порушення uk
dc.subject дошкільний вік uk
dc.subject казкотерапія uk
dc.subject психокорекція uk
dc.subject тривожність uk
dc.subject art therapy uk
dc.subject emotional disorders uk
dc.subject preschool age uk
dc.subject story therapy uk
dc.subject psychocorrection uk
dc.subject anxiety uk
dc.title Арт-терапія як метод психокорекції емоційних порушень у дошкільнят uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics