Інституційний репозитарій ЗНУ

Психолого-педагогічні чинники адаптації п’ятикласників

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сахно, Вікторія Ігорівна
dc.date.accessioned 2023-01-14T18:04:36Z
dc.date.available 2023-01-14T18:04:36Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10582
dc.description Сахно В. І. Психолого-педагогічні чинники адаптації п’ятикласників : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник О. М. Грединарова. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 71 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота магістра: 71 с., 9 таблиць, 5 рисунків, 84 джерела, 1 додаток. Об'єкт дослідження: процес адаптації п’ятикласників. Предмет дослідження: полорольові особливості адаптації п’ятикласників. Мета дослідження: вивчення особливостей адаптації дітей 10-11 рiчного вiку: виявити актуальні аспекти проблеми адаптації п’ятикласників; розкрити сутність взаємодії вчителів та шкільних практичних психологів у напрямку адаптації п’ятикласників і їх взаємодія з батьками; розробити систему методів спільної роботи класного керівника і шкільного психолога з дітьми цього віку з попередженням та корекцією. Гіпотеза: рівень адаптації у дівчат до середньої ланки буде вище ніж у хлопців, що обумовлено перевагою пізнавальної мотивації до навчання. Методи дослідження: метод теоретичного моделювання; спостереження; психолого-педагогічний експеримент; анкетування; метод експертних оцінок; методи математичної статистики; порівняльний полорольовий аналіз. Наукова новизна роботи полягає в тому, що зроблено спробу виявити і порівняти вплив різних чинників на процес адаптації п’ятикласників. Розкрити зміст діяльності шкільних психологів і класних керівників з покращенням умов соціалізації та забезпечення психологічного благополуччя школярів. uk
dc.description.abstract EN : Master's thesis: 71 pages, 9 tables, 5 figures, 84 sources, 1 appendix. The object of the study: the process of adaptation of fifth graders. The subject of the study: half-role features of adaptation of fifth-graders. The purpose of the study: to study the peculiarities of adaptation of 10-11- year-old children: to identify the relevant aspects of the problem of adaptation of fifth-graders; reveal the essence of the interaction of teachers and practical school psychologists in the direction of adaptation of fifth-graders and their interaction with parents; to develop a system of methods of joint work of the class teacher and school psychologist with children of this age with warning and correction. Hypothesis: the level of adaptation of girls to the secondary level will be higher than that of boys, which is due to the advantage of cognitive motivation to study. Research methods: theoretical modeling method; observation; psychological and pedagogical experiment; survey; method of expert evaluations; methods of mathematical statistics; comparative half-role analysis. The scientific novelty of the work lies in the fact that an attempt was made to identify and compare the influence of various factors on the adaptation process of fifth-graders. To reveal the content of the activities of school psychologists and class teachers to improve socialization conditions and ensure the psychological well-being of schoolchildren. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject п’ятикласни uk
dc.subject адаптацiя uk
dc.subject дезадаптацiя uk
dc.subject психосоцiальна сфера uk
dc.subject порiвняльний аналiз uk
dc.subject психолого-педагогiчнi чинники uk
dc.subject психокорекцiя uk
dc.subject fifth grade schools uk
dc.subject adaptation uk
dc.subject disadaptation uk
dc.subject psychosocial sphere uk
dc.subject comparative analysis uk
dc.subject psychological and pedagogical factors uk
dc.subject psychocorrection uk
dc.title Психолого-педагогічні чинники адаптації п’ятикласників uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу