Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Скляр, Анна Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2023-01-14T18:09:51Z | |
dc.date.available | 2023-01-14T18:09:51Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10584 | |
dc.description | Скляр А. І. Психологічні особливості тривожності дитини молодшого шкільного віку як чинник навчальної неуспішності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Н. О. Губа. Запоріжжя : ЗНУ, 2022.51 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 51 сторінках друкованого тексту, 4 таблиці, 3 малюнка. Перелік посилань включає 23 джерела. Об’єкт дослідження – Тривожність дитини молодшого шкільного віку. Вступ дитини до школи пов'язаний, як відомо, із виникненням найважливішого особистісного новоутворення – внутрішньої позиції школяра. Внутрішня позиція є мотиваційним центром, який забезпечує спрямованість дитини на навчання, її емоційно-позитивне ставлення до школи, прагнення відповідати зразку «хорошого учня». У тих випадках, коли найважливіші потреби дитини, що відображають позицію школяра, не задоволені, вона може переживати стійке емоційне неблагополуччя, що виражається в очікуванні постійного неуспіху в школі, поганого ставлення до себе з боку педагогів та однокласників, у страху школи, небажанні відвідувати її.. Новизна роботи полягає у комплексному дослідженні особливостей тривожності дитини як чинника навчальної неуспішності. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 51 pages of printed text, 4 tables, 3 figures. The list of references includes 23 sources. The object of the study is the anxiety of a child of primary school age. As is well known, a child's entry into school is associated with the emergence of the most important personal development - the student's internal position. The internal position is a motivational center that ensures the child's focus on learning, his emotional and positive attitude to school, the desire to meet the example of a "good student". In those cases when the most important needs of the child, which reflect the position of the student, are not met, he may experience persistent emotional distress, which is expressed in the expectation of constant failure at school, bad attitude towards himself from teachers and classmates, fear of school, reluctance to attend it .. The novelty of the work consists in a comprehensive study of the features of a child's anxiety as a factor in academic failure. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | тривожність | uk |
dc.subject | тривога | uk |
dc.subject | молодший шкільний вік | uk |
dc.subject | неуспішність | uk |
dc.subject | емоційний стан | uk |
dc.subject | соціальнй стрес | uk |
dc.subject | страх | uk |
dc.subject | anxiety | uk |
dc.subject | young school vic | uk |
dc.subject | unsuccessful | uk |
dc.subject | emotional stand | uk |
dc.subject | social stress | uk |
dc.subject | fear | uk |
dc.title | Психологічні особливості тривожності дитини молодшого шкільного віку як чинник навчальної неуспішності | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |