Інституційний репозитарій ЗНУ

Психологічні особливості тривожності дитини молодшого шкільного віку як чинник навчальної неуспішності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Скляр, Анна Ігорівна
dc.date.accessioned 2023-01-14T18:09:51Z
dc.date.available 2023-01-14T18:09:51Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10584
dc.description Скляр А. І. Психологічні особливості тривожності дитини молодшого шкільного віку як чинник навчальної неуспішності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Н. О. Губа. Запоріжжя : ЗНУ, 2022.51 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 51 сторінках друкованого тексту, 4 таблиці, 3 малюнка. Перелік посилань включає 23 джерела. Об’єкт дослідження – Тривожність дитини молодшого шкільного віку. Вступ дитини до школи пов'язаний, як відомо, із виникненням найважливішого особистісного новоутворення – внутрішньої позиції школяра. Внутрішня позиція є мотиваційним центром, який забезпечує спрямованість дитини на навчання, її емоційно-позитивне ставлення до школи, прагнення відповідати зразку «хорошого учня». У тих випадках, коли найважливіші потреби дитини, що відображають позицію школяра, не задоволені, вона може переживати стійке емоційне неблагополуччя, що виражається в очікуванні постійного неуспіху в школі, поганого ставлення до себе з боку педагогів та однокласників, у страху школи, небажанні відвідувати її.. Новизна роботи полягає у комплексному дослідженні особливостей тривожності дитини як чинника навчальної неуспішності. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 51 pages of printed text, 4 tables, 3 figures. The list of references includes 23 sources. The object of the study is the anxiety of a child of primary school age. As is well known, a child's entry into school is associated with the emergence of the most important personal development - the student's internal position. The internal position is a motivational center that ensures the child's focus on learning, his emotional and positive attitude to school, the desire to meet the example of a "good student". In those cases when the most important needs of the child, which reflect the position of the student, are not met, he may experience persistent emotional distress, which is expressed in the expectation of constant failure at school, bad attitude towards himself from teachers and classmates, fear of school, reluctance to attend it .. The novelty of the work consists in a comprehensive study of the features of a child's anxiety as a factor in academic failure. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject тривожність uk
dc.subject тривога uk
dc.subject молодший шкільний вік uk
dc.subject неуспішність uk
dc.subject емоційний стан uk
dc.subject соціальнй стрес uk
dc.subject страх uk
dc.subject anxiety uk
dc.subject young school vic uk
dc.subject unsuccessful uk
dc.subject emotional stand uk
dc.subject social stress uk
dc.subject fear uk
dc.title Психологічні особливості тривожності дитини молодшого шкільного віку як чинник навчальної неуспішності uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу