Інституційний репозитарій ЗНУ

Особливості вторинної соціалізації сучасного вчителя

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шарко, Артем Миколайович
dc.date.accessioned 2023-01-15T15:55:49Z
dc.date.available 2023-01-15T15:55:49Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10600
dc.description Шарко А. М. Особливості вторинної соціалізації сучасного вчителя : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник М. Г. Ткалич. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 62 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 62 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 40 джерел. Об’єкт дослідження – дистанційне навчання, як агент вторинної соціалізації. Жодна країна світу зараз не задоволена своєю системою освіти. Всюди проводяться інтенсивні реформи. В Україні розвиток соціально-економічних і політичних умов постійно потребує перепідготовки або підвищення кваліфікації сучасного педагога-фахівця, який не на вищому рівні володіє навичками професійного самовираження, які в цілому обмежують рівень його професійної соціалізації, але й має потребу в постійному розвитку вмінь самостійно ставити цілі, планувати і здійснювати діяльність і прогнозувати результати, тобто потребу і вміння самокорекції. Це дає змогу вчителю раціонально діяти в різноманітних професійно-побутових ситуаціях. Наукова новизна дослідження полягає у тому, що нами було проведено комплекс методів дослідження особливостей дистанційного навчання, як агента вторинної соціалізації сучасного вчителя. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 62 pages of printed text. The list of references includes 40 sources. The object of research is distance learning as an agent of secondary socialization. No country in the world is currently satisfied with its education system. Intensive reforms are being carried out everywhere. In Ukraine, the development of socio-economic and political conditions constantly requires retraining or upgrading the qualifications of a modern teacher-specialist, who does not have the skills of professional self-expression at the highest level, which generally limit the level of his professional socialization, but also needs the constant development of the ability to independently set goals , plan and carry out activities and predict results, that is, the need and ability to self-correct. This enables the teacher to act rationally in various professional and everyday situations. The scientific novelty of the research lies in the fact that we conducted a set of methods for studying the features of distance learning as an agent of secondary socialization of a modern teacher. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject особливості вторинної соціалізації uk
dc.subject сучасний вчитель uk
dc.subject дистанційне навчання uk
dc.subject агент uk
dc.subject features of secondary socialization uk
dc.subject modern teacher uk
dc.subject distance education uk
dc.subject agent uk
dc.title Особливості вторинної соціалізації сучасного вчителя uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу