ZNU Institutional Repository

Психологічний супровід формування творчих здібностей особистості в системі позашкільної освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Шевченко, Олена Сергіївна
dc.date.accessioned 2023-01-15T16:00:25Z
dc.date.available 2023-01-15T16:00:25Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10601
dc.description Шевченко О. С. Психологічний супровід формування творчих здібностей особистості в системі позашкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник М. Г. Ткалич. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 60 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 60 сторінках друкованого тексту, 5 додатків. Перелік посилань включає 62 джерела. Об’єкт дослідження – творчі здібності особистості. Обдаровані діти в будь-якому суспільстві мають розглядатися як національне надбання й розраховувати на особливі соціальні права. Такі діти повинні бути об'єктом спеціальних педагогічних і соціальних програм, оскільки найбільші сподівання на покращення умов життя й розквіту нації пов'язані саме з обдарованою молоддю. Ось чому великого значення набуває науково-педагогічне розв’язання проблеми: пошук, виявлення і розвиток творчих здібностей та підтримка талановитих дітей. З метою створення системи роботи з обдарованими дітьми та її функціонування необхідно: вважати талановитими і обдарованими тих дітей, хто в силу здібностей демонструє високі показники та унікальність у вивченні основ наук, у поезії, літературі, музиці, хореографії, живописі, народно-прикладному мистецтві, вокалі, спорті; хто має загальну багатопланову обдарованість та талановитість. Наукова новизна роботи: полягає в тому, що нами було досліджено психологічний супровід формування творчих здібностей особистості в системі позашкільної освіти. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 60 pages of printed text, 5 appendices. The list of references includes 62 sources. The object of research is the creative abilities of an individual. Gifted children in any society should be considered as a national asset and should count on special social rights. Such children should be the object of special pedagogical and social programs, since the greatest hopes for the improvement of living conditions and the prosperity of the nation are connected precisely with gifted youth. That is why the scientific and pedagogical solution of the problem is of great importance: finding, identifying and developing creative abilities and supporting talented children. In order to create a system of work with gifted children and its functioning, it is necessary: to consider as talented and gifted those children who, due to their abilities, demonstrate high indicators and uniqueness in studying the basics of science, in poetry, literature, music, choreography, painting, folk and applied art, vocals, sports; who has general multifaceted giftedness and talent. The scientific novelty of the work: it consists in the fact that we investigated the psychological support of the formation of creative abilities of the individual in the system of out-of-school education. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject позашкольне навчання uk
dc.subject освіта uk
dc.subject юнацький вік творчі здібності uk
dc.subject особистість uk
dc.subject навчальний заклад uk
dc.subject extra-school education uk
dc.subject education uk
dc.subject youth creative ability uk
dc.subject personality uk
dc.subject educational institution uk
dc.title Психологічний супровід формування творчих здібностей особистості в системі позашкільної освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics