Інституційний репозитарій ЗНУ

Створення комплексних вебквестів для учнів молодшої школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ковальова, Людмила Вікторівна
dc.date.accessioned 2023-01-16T13:56:29Z
dc.date.available 2023-01-16T13:56:29Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10620
dc.description Ковальова Л. В. Створення комплексних вебквестів для учнів молодшої школи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 122 "Комп'ютерні науки" / наук. керівник О. С. Пшенична. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 61 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 61 сторінках друкованого тексту, містить 24 рисунки, 3 таблиці, 48 джерел. Об’єктом дослідження є реалізація веб-квесту на уроках інформатики для молодших школярів. Предмет дослідження – створення комплексних веб-квестів для учнів молодшої школи. Мета роботи: розробка, теоретичне обґрунтування комплексних вебквестів на уроках інформатики в молодшій школі. Методи дослідження – теоретичний аналіз філософської, психолого-педагогічної, методичної літератури з проблеми дослідження; методи аналізу результатів, кількісної та якісної обробки даних. У кваліфікаційній роботі розглядається сутність та мета ігрової діяльності в освітньому процесі. Розглянуто основні поняття «гри», «ігрової діяльності» та «вебквесту» та характеризується особливості створення вебквестів. Обґрунтовано використання веб-квестів на уроках інформатики в початковій школі, їх сценарій та алгоритм створення. На основі даного матеріалу вивчено основні ресурси створення вебквестів для молодших школярів. Результати можуть бути використанні в розробці методичної системи та впровадження вебквестів в освітньо-навчальний процес початкової школи. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 61 pages of printed text, 24 figures, 3 tables, 48 references. The object of the study is an implementation of a webquest at the lessons of informatics for younger pupils. The subject of the study is a creation of complex webquests for pupils of junior school. The aim of the study is: development, theoretical foundation of complex webquest at the lessons of informatics for younger pupils. The methods of research are theoretical analysis of the philosophical, psychological and pedagogic, methodical literature in a problem of investigation; methods of the results’ analysis, quantitative and qualitative data processing. In this qualifying paper is examined an essence and aim of a game activity in an educational process. Were examined the basic concepts of «game», «game activity» and «webquest» and characterized the peculiarities of a creation of webquests. Was grounded a use of webquests at the lessons of informatics in a junior school, its script and algorithm of creation. On the ground of this material were studied the basic resources of webquests’ creation for younger pupils. The results can be used in a development of a methodical system and implementation of webquests into informative and educational process of the junior school. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject вебквест uk
dc.subject освітній процес uk
dc.subject сценарій uk
dc.subject WebQuest uk
dc.subject game uk
dc.subject educational process uk
dc.subject script uk
dc.title Створення комплексних вебквестів для учнів молодшої школи uk
dc.title.alternative Creation of complex webquests for pupils of junior school uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу