UA : Робота включає 76 сторінок, 58 позицій у списку літератури. Об’єкт дослідження: соціальні настрої як соціальний феномен. За результатами дослідження можемо відмітити, що за вісім місяців відкритої агресії та воєнного стану в Україні, суб’єкти підприємницької діяльності залишаються активною частиною українського соціуму в боротьбі за незалежність нашої країни. Вони швидко адаптувалися до умов воєнного стану, знайшли своє місце в структурі бізнесу територіальної громади, активно залучені у допомогу країні і власній громаді під час війни (долучаються до волонтерської діяльності, надають підтримку волонтерським хабам, центрам незламності). Підприємці Запорізької територіальної громади демонструють готовність до співпраці з органами місцевого самоврядування і очікують від них зворотного. В цілому, соціальні настрої суб’єктів підприємницької діяльності щодо ведення бізнесу позитивні, більш оптимістичні, ніж песимістичні.
EN : The work includes 76 pages, 58 items in the bibliography. Research object: social attitudes as a social phenomenon. Based on the results of the research, we can note that during eight months of open aggression and martial law in Ukraine, business entities remain an active part of Ukrainian society in the struggle for the independence of our country. They quickly adapted to the conditions of martial law, found their place in the business structure of the territorial community, were actively involved in helping the country and their own community during the war (involved in volunteer activities, providing support to volunteer hubs, centers of indomitability). Entrepreneurs of the Zaporizhzhya territorial community demonstrate readiness to cooperate with local self-government bodies and expect the opposite from them. In general, the social attitudes of the subjects of entrepreneurial activity regarding business conduct are positive, more optimistic than pessimistic.