dc.contributor.author |
Денисенко, Катерина Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-01-17T05:51:10Z |
|
dc.date.available |
2023-01-17T05:51:10Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10639 |
|
dc.description |
Денисенко К. А. Роль соціального менеджера у формуванні інновацій на ринку соціальних послуг : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник О. П. Масюк. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 76 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Мета дослідження: визначення ролі соціального менеджера у процесі
формування та впровадження інновацій на ринку соціальних послуг.
Об’єкт дослідження: система управління соціальним обслуговуванням
населення.
Предмет дослідження: соціальний менеджмент інновацій на ринку
соціальних послуг.
Методи дослідження: аналіз, синтез, абстрагування, індукцію, дедукцію,
узагальнення, історичний метод, аналітичне соціологічне дослідження.
Новизна дослідження: висвітлення етапу впровадження посади
“соціальний менеджер” у вітчизняну систему соціального обслуговування з
окресленням наявних проблем.
Гіпотеза: впровадження посади соціальний менеджер сприятиме
покращенню обліку соціальних потреб громад, що стане новим кроком у сфері
організації ефективного соціального обслуговування.
Висновки: 1. Наразі система соціального обслуговування знаходиться на
початку перехідного етапу від державного забезпечення до системи соціального
замовлення.
2. На думку фахівців, діяльність соціального менеджера пов’язана із
безпосередньою взаємодією з окремими клієнтами. При цьому прописані у
професійному стандарті обов’язки соціального менеджера експерти оцінюють
високо.
3. Загальні рекомендації для оптимізації впровадження засад соціального
менеджменту: перегляд функціоналу та обов’язків соціальних служб,
оновлення програм теоретичної підготовки фахівців, активізація та наснаження
населення, обмін досвідом із закордонними фахівцями. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : Purpose of the study: determining the role of a social manager in the process of
forming and implementing innovations in the social services market.
Object of study: social service management system.
Subject of study: social management of innovations in the social services
market.
Research methods: analysis, synthesis, abstraction, induction, deduction,
generalization, historical method, analytical sociological research.
Novelty of the study: coverage of the stage of introduction of the position
“Social manager” in the domestic social service system with an outline of existing
problems.
Hypothesis: the introduction of the position of social manager will help to
improve the accounting of social needs of communities, which will be a new step in
the organization of effective social services.
Conclusions: 1. Now the social service system is at the beginning of the
transition stage from state support to the social mandate system.
2. According to experts, the activity of a social manager is related to direct
interaction with individual clients. At the same time, the duties of a social manager
prescribed in the professional standard are highly appreciated by experts.
3. General recommendations for optimizing the implementation of the
principles of social management: revision of the functionality and responsibilities of
social services, updating theoretical training programs for specialists, activation and
inspiration of the population, exchange of experience with foreign experts. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
соціальний менеджмент |
uk |
dc.subject |
соціальний менеджер |
uk |
dc.subject |
менеджмент соціальної роботи |
uk |
dc.subject |
ринок соціальних послуг |
uk |
dc.subject |
social management |
uk |
dc.subject |
social manager |
uk |
dc.subject |
social work management |
uk |
dc.subject |
social services market |
uk |
dc.title |
Роль соціального менеджера у формуванні інновацій на ринку соціальних послуг |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |