Інституційний репозитарій ЗНУ

Бізнес-процеси просування продукції підприємства в умовах цифровізації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тахтаров, Владислав Геннадійович
dc.date.accessioned 2023-01-17T14:30:12Z
dc.date.available 2023-01-17T14:30:12Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10645
dc.description Тахтаров В. Г. Бізнес-процеси просування продукції підприємства в умовах цифровізації : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник К. В. Сухарева. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 70 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота магістра: 70 с., 25 рис., 12 табл., 36 джерел. Об’єктом дослідження є інструменти системи просування салону краси «Revive» в умовах цифорвізації. Предметом дослідження є застосування інструментів системи просування. Мета роботи полягає у розробці практичних рекомендацій щодо вдосконалення процесів застосування інструментів системи просування послуг малого підприємства в умовах цифровізації. Методи дослідження – описовий, порівняльний, балансовий, розрахунковий. Під час виконання кваліфікаційної роботи магістра було розглянуто теоретичні аспекти застосування інструментів вдосконалення застосування інструментів системи просування послуг підприємства на прикладі салону «Revive». Актуальність теми роботи зумовлена загостренням конкуренції в умовах ринкової економіки. Це змушує підприємства більш ефективно розвробляти та впроваджувати інноваційні засоби маркетингових комунікацій. На основі теоретичного матеріалу було проаналізовано існуючу систему застосування інструментів просування послуг салону «Revive» та її ефективність, а також запропоновано шляхи удосконалення політики досліджуваного підприємства в сфері системи просування послуг. Отримані результати можуть бути використані керівництвом салону «Revive» в практичній діяльності по вдосконаленню інстурментів системи просування послуг малого підприємства – салону «Revive». uk
dc.description.abstract EN : Master's thesis: 70 pages, 28 figures, 15 tables, 36 sources. The object of the study is the tools of the promotion system of the "Revive" beauty salon in the conditions of digitization. The subject of the study is the application of promotion system tools. The purpose of the work is to develop practical recommendations for improving the processes of application of tools of the system of promotion of services of a small enterprise in conditions of digitalization. Research methods are descriptive, comparative, balance, calculation. During the master's qualification work, the theoretical aspects of the application of tools for improvement of the application of the tools of the enterprise service promotion system were considered using the example of the "Revive" salon. The relevance of the topic of the work is determined by the intensification of competition in the conditions of the market economy. This forces enterprises to more effectively develop and implement innovative means of marketing communications. On the basis of the theoretical material, the existing system of application of tools for the promotion of services of the salon "Revive" and its effectiveness were analyzed, as well as ways of improving the policy of the investigated company in the field of the service promotion system were proposed. The obtained results can be used by the management of the "Revive" salon in practical activities to improve the tools of the system of promotion of the services of a small business - the "Revive" salon. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject цифорвізація uk
dc.subject послуги uk
dc.subject інструменти просування послуг uk
dc.subject стимулювання збуту uk
dc.subject digitalization uk
dc.subject services uk
dc.subject promotion tools uk
dc.subject sales promotion uk
dc.title Бізнес-процеси просування продукції підприємства в умовах цифровізації uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу