Інституційний репозитарій ЗНУ

Шляхи розбудови та покращення економічного становище України після воєнний період

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Блажко, Вікторія Юріївна
dc.date.accessioned 2023-01-17T15:04:29Z
dc.date.available 2023-01-17T15:04:29Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10657
dc.description Блажко В. Ю. Шляхи розбудови та покращення економічного становище України після воєнний період : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Т. М. Магомедова. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 55 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна роботи магістра: 55 с., 25 рис., 14 табл., 51 джерел. Комунікації – це не тільки обмін інформацією, її змістом, а й різні форми зв’язків між людьми, засновані на будь-яких стосунках, які спрямовані на досягнення цілей організації. Це особлива форма впливу на співробітників підприємства та суб’єктів зовнішнього середовища. І, якщо вони реалізовані на високому професійному рівні, то їх ефективність в системі управління визначатиме якість управління і якість управлінських рішень. Предмет дослідження: управління комунікаціями на підприємствах невиробничої сфери економіки. Об’єкт дослідження: підприємство невиробничої сфери економіки. Мета роботи – є розробка пропозицій щодо вдосконалення тактики управління комунікаціями на підприємстві. Методи дослідження: історичний, описовий, аналітичний, логічного узагальнення, динамічних рядів. Специфика роботи – у детальному аналізі тактика управління комунікаціями. Під час написання роботи було визначено теоретичні основи, поняття і види комунікацій, загальний огляд підприємства, яке досліджується, вивчення його комунікативної системи та визначення ефективності комунікаційного процесу на підприємстві, визначення шляхів вдосконалення комунікацій з метою підвищення ефективності управління підприємства. Основним завданням компаній, як і всіх комерційних суб’єктів, є отримання прибутку, і всі вони намагалися отримати максимально можливу віддачу, отримати собівартість, збільшити кількість стійких клієнтів і домогтися більшої частки ринку. Кожен менеджер прагне отримати найбільш вигідне поєднання цих показників, за допомогою системи управління, що підходить для всіх бізнес-процесів. У багатьох сферах ефективність роботи компанії може бути підвищена. Одним з них є використання маркетингових дистрибутивів, грамотне використання яких приносить більшу користь компанії. uk
dc.description.abstract EN : Master’s thesis: 55 pages, 25 figures, 14 tables, 51 sources. Communication is not only the exchange of information, its content, but also various forms of connections between people, based on any relationship that is aimed at achieving the organization’s goals. This is a special form of influence on the employees of the enterprise and subjects of the external environment. And, if they are implemented at a high professional level, then their effectiveness in the management system will determine the quality of management and the quality of management decisions. The subject of the study: communication management at enterprises of the non-production sector of the economy. The object of the study: an enterprise in the non-production sector of the economy. The purpose of the work is to develop proposals for improving the tactics of communication management at the enterprise. Research methods: historical, descriptive, analytical, logical generalization, dynamic series. The specificity of the work is a detailed analysis of communication management tactics. During the writing of the paper, the theoretical foundations, concepts and types of communications, a general overview of the enterprise under investigation, the study of its communication system and the determination of the effectiveness of the communication process at the enterprise, the determination of ways to improve communications in order to increase the efficiency of enterprise management were defined. The main task of companies, like all commercial entities, is to make a profit, and they all tried to get the maximum possible return, get the cost price, increase the number of loyal customers and achieve a larger market share. Every manager strives to get the most profitable combination of these indicators, with the help of a management system suitable for all business processes. In many areas, the efficiency of the company’s work can be increased. One of them is the use of marketing distributions, the competent. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject комунікація uk
dc.subject підприємство uk
dc.subject ефективність uk
dc.subject communication uk
dc.subject enterprise uk
dc.subject efficiency uk
dc.title Шляхи розбудови та покращення економічного становище України після воєнний період uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу