Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Миргородська, Ада Андріївна | |
dc.date.accessioned | 2023-01-18T08:48:56Z | |
dc.date.available | 2023-01-18T08:48:56Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10694 | |
dc.description | Миргородська А. А. Розвиток у дітей початкових класів інтересу до математики за допомогою використання інтерактивних методів навчання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Ю. Є. Зубцова. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 81 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 81 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 64 джерела. Об’єкт дослідження: процес розвитку у дітей інтересу до навчання. Предмет дослідження: шляхи розвитку у дітей початкових класів інтересу до математики за допомогою використання інтерактивних методів навчання. Мета дослідження: аналіз та угрупування наукових джерел; спостереження, опитування, анкетування. У кваліфікаційній роботі проаналізовано проблему використання інтерактивних методів навчання у психолого-педагогічних дослідженнях; визначено психолого-педагогічні особливості розвитку у дітей інтересу до навчання; виокремлено особливості викладання математичної галузі в початкових класах НУШ; дібрано інструментарій для визначення рівня сформованості у дітей мотивації до навчання на уроках математики; обґрунтовано шляхи розвитку інтересу до вивчення математики засобами інтерактивних технологій. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 81 pages of printed text. The list of references includes 64 sources. Object of research: the process of developing children's interest in learning. The subject of the study: the ways of developing interest in mathematics among elementary school children using interactive teaching methods. Research purpose: analysis and grouping of scientific sources; observation, survey, questionnaire. The qualification paper analyzed the problem of using interactive teaching methods in psychological and pedagogical research; psychological and pedagogical features of the development of children's interest in learning are determined; the peculiarities of the teaching of mathematics in the elementary grades of NUS are singled out; a toolkit was selected to determine the level of children's motivation to study in mathematics lessons; ways of developing interest in learning mathematics by means of interactive technologies are substantiated. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | інтерактивне навчання | uk |
dc.subject | молодший школяр | uk |
dc.subject | інтерес | uk |
dc.subject | початкова школа | uk |
dc.subject | принципи навчання | uk |
dc.subject | interactive learning | uk |
dc.subject | younger school student | uk |
dc.subject | interest | uk |
dc.subject | primary school | uk |
dc.subject | principles of learning | uk |
dc.title | Розвиток у дітей початкових класів інтересу до математики за допомогою використання інтерактивних методів навчання | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |