Інституційний репозитарій ЗНУ

Використання ігрових технологій в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Охримчук, Інна Юріївна
dc.date.accessioned 2023-01-18T08:50:44Z
dc.date.available 2023-01-18T08:50:44Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10695
dc.description Охримчук І. Ю. Використання ігрових технологій в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник О. О. Андрющенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 52 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 52 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 41 джерело. Об’єкт дослідження: освітній процес Нової української початкової школи. Предмет дослідження: ігрові технології як засіб формування особистості молодшого школяра. Мета дослідження: обґрунтування теоретичних засад проблеми впровадження ігрових технологій в процесі навчання молодших школярів, розробленні методичних рекомендацій щодо використання ігрових технологій в освітньому просторі НУШ. У кваліфікаційній роботі висвітлено сутність та зміст поняття «ігрові технології» навчання; проаналізовано наукові підходи до класифікації ігрових технологій в психолого-педагогічній літературі; охарактеризовано особливості застосування ігрових технологій в освітньому процесі з метою формування особистості молодшого школяра; розроблено методичні рекомендації щодо використання ігрових технологій в освітньому просторі НУШ. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 52 pages of printed text. The list of references includes 41 sources. The object of the study: the educational process of the New Ukrainian primary school. The subject of the research: game technologies as a means of forming the personality of a junior high school student. The purpose of the study: substantiation of the theoretical foundations of the problem of the introduction of game technologies in the process of education of junior high school students, development of methodological recommendations for the use of game technologies in the educational space of the National Academy of Sciences. The qualification work highlights the essence and content of the concept of "game technologies" of education; scientific approaches to the classification of game technologies in psychological and pedagogical literature are analyzed; the peculiarities of the application of game technologies in the educational process for the purpose of forming the personality of a junior high school student are characterized; methodical recommendations on the use of game technologies in the educational space of NUS have been developed. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject початкова школа uk
dc.subject молодший школяр uk
dc.subject ігрові технології uk
dc.subject нова українська школа uk
dc.subject гра uk
dc.subject primary school uk
dc.subject junior high school student uk
dc.subject game technologies uk
dc.subject New Ukrainian school uk
dc.subject game uk
dc.title Використання ігрових технологій в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа» uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу