ZNU Institutional Repository

Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до лінгвориторичної діяльності

Show simple item record

dc.contributor.author Лесницька, Людмила Василівна
dc.date.accessioned 2023-01-20T06:01:20Z
dc.date.available 2023-01-20T06:01:20Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10828
dc.description Лесницька Л. В. Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до лінгвориторичної діяльності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник А. Ф. Курінна. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 116 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 116 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 87 джерел. Мета дослідження: розроблення, теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка ефективності підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до лінгвориторичної діяльності. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Предмет дослідження: процес підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до лінгвориторичної діяльності У кваліфікаційній роботі уточнено зміст, функції та структуру базових понять дослідження; визначити сучасні тенденції лінгвориторичної освіти, що впливають на процес підготовки майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти до лінгвориторичної діяльності; розроблено й теоретично обґрунтовано модель підготовки майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти до лінгвориторичної діяльності на засадах словоцентричного підходу. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 116 pages of printed text. The list of references includes 87 sources. The purpose of the study: development, theoretical substantiation and experimental verification of the effectiveness of training future teachers of preschool education institutions for linguistic activities. Object of research: professional training of future teachers of preschool education institutions. The subject of the study: the process of preparing future teachers of preschool education institutions for linguistic activity. to determine the current trends in linguistic and rhetorical education, which affect the process of training future specialists of preschool education institutions for linguistic and rhetorical activities; a model of training future specialists of preschool education institutions for linguistic activity based on the word-centric approach was developed and theoretically substantiated. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject майбутні вихователі закладів дошкільної освіти uk
dc.subject лінгвориторична освіта uk
dc.subject лінгвориторична діяльність uk
dc.subject словоцентричний підхід uk
dc.subject future teachers of preschool educational institutions uk
dc.subject linguoritic education uk
dc.subject linguoritic activity uk
dc.subject word-centered approach uk
dc.title Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до лінгвориторичної діяльності uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics