Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лесницька, Людмила Василівна | |
dc.date.accessioned | 2023-01-20T06:01:20Z | |
dc.date.available | 2023-01-20T06:01:20Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10828 | |
dc.description | Лесницька Л. В. Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до лінгвориторичної діяльності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник А. Ф. Курінна. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 116 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 116 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 87 джерел. Мета дослідження: розроблення, теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка ефективності підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до лінгвориторичної діяльності. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Предмет дослідження: процес підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до лінгвориторичної діяльності У кваліфікаційній роботі уточнено зміст, функції та структуру базових понять дослідження; визначити сучасні тенденції лінгвориторичної освіти, що впливають на процес підготовки майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти до лінгвориторичної діяльності; розроблено й теоретично обґрунтовано модель підготовки майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти до лінгвориторичної діяльності на засадах словоцентричного підходу. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 116 pages of printed text. The list of references includes 87 sources. The purpose of the study: development, theoretical substantiation and experimental verification of the effectiveness of training future teachers of preschool education institutions for linguistic activities. Object of research: professional training of future teachers of preschool education institutions. The subject of the study: the process of preparing future teachers of preschool education institutions for linguistic activity. to determine the current trends in linguistic and rhetorical education, which affect the process of training future specialists of preschool education institutions for linguistic and rhetorical activities; a model of training future specialists of preschool education institutions for linguistic activity based on the word-centric approach was developed and theoretically substantiated. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | майбутні вихователі закладів дошкільної освіти | uk |
dc.subject | лінгвориторична освіта | uk |
dc.subject | лінгвориторична діяльність | uk |
dc.subject | словоцентричний підхід | uk |
dc.subject | future teachers of preschool educational institutions | uk |
dc.subject | linguoritic education | uk |
dc.subject | linguoritic activity | uk |
dc.subject | word-centered approach | uk |
dc.title | Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до лінгвориторичної діяльності | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |