UA : Мета дослідження: виявлення та дослідження особливостей в
обґрунтуванні методологічних і теоретичних аспектів та розроблення
практичних рекомендацій, щодо удосконалення механізмів залучення
представників бізнесу до надання муніципальних послуг на місцевому рівні.
Об’єкт дослідження: діяльність органів місцевого самоврядування під
час надання муніципальних послуг.
Предмет дослідження: фактори ефективної взаємодії для
удосконалення механізму залучення представників бізнесу до надання
муніципальних послуг на місцевому рівні.
Методи дослідження: аналіз, синтез, індукція, дедукція, структурно-
функціональний аналіз, PEST-аналіз.
Новизна дослідження: одержаних результатів полягає у комплексному
висвітленні основних проблем на основі виявлення пʼяти факторів
взаємовпливу у залученні представників бізнесу до надання муніципальних
послуг на місцевому рівні та удосконалення механізму їх взаємодії.
Гіпотеза: покращити існуючу систему залучення представників бізнесу
до надання муніципальних послуг на місцевому рівні можливо за рахунок
удосконалення механізму їх взаємодії у аспекті застосування факторів
впливу, як законодавчий, економічний, соціально-культурний, технологічний
та освітній.
EN : The purpose of the study: identification and research of features in
substantiating methodological and theoretical aspects and developing practical
recommendations for improving the mechanisms for involving business
representatives in the provision of municipal services at the local level.
Object of research: activities of local self-government bodies in the
provision of municipal services.
Subject of the research: factors of effective interaction to improve the
mechanism for attracting business representatives to the provision of municipal
services at the local level.
Research methods: analysis, synthesis, induction, deduction, structural and
functional analysis, PEST analysis.
Novelty of the study: the results obtained consist in a comprehensive
coverage of the main problems based on identifying five factors of mutual
influence in attracting business representatives to the provision of municipal
services at the local level and improving the mechanism of their interaction.
Hypothesis: it is possible to improve the existing system of involving
business representatives in the provision of municipal services at the local level by
improving the mechanism of their interaction in the aspect of applying factors of
influence, such as legislative, economic, socio-cultural, technological and
educational.