Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування сенсорних еталонів у дітей раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хільченко, Анна Павлівна
dc.date.accessioned 2023-01-30T19:47:47Z
dc.date.available 2023-01-30T19:47:47Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11130
dc.description Хільченко А. П. Формування сенсорних еталонів у дітей раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник М. А. Томченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 80 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 80 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 61 джерело. Об’єкт дослідження: процес формування сенсорних еталонів у дітей раннього віку. Предмет: зміст, форми та методи формування сенсорних еталонів у дітей раннього віку. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічну програму формування сенсорних еталонів у дітей раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти. У кваліфікаційні роботі проаналізовано стан сформованості сенсорних еталонів у дітей раннього віку; визначено рівні, показники сформованості сенсорних еталонів у дітей раннього віку; обгрунтовано значення залучення сімʼї до сенсорного розвитку дітей, програми формування сенсорних еталонів у дітей раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 80 pages of printed text. The list of references includes 61 sources. The object of the study: the process of forming sensory standards in young children. Subject: content, forms and methods of forming sensory standards in young children. The purpose of the study: to theoretically justify and experimentally verify the pedagogical program of forming sensory standards in young children in the conditions of a preschool education institution. The qualifying work analyzed the state of formation of sensory standards in young children; the levels and indicators of the formation of sensory standards in young children are determined; the importance of involving the family in the sensory development of children, the program for the formation of sensory standards in young children in the conditions of a preschool education institution is substantiated. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject сенсорний розвиток uk
dc.subject сенсорне виховання uk
dc.subject сенсорні еталони uk
dc.subject заклад дошкільної освіти uk
dc.subject sensory development uk
dc.subject sensory education uk
dc.subject sensory standards uk
dc.subject preschool education uk
dc.title Формування сенсорних еталонів у дітей раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу