Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Хільченко, Анна Павлівна | |
dc.date.accessioned | 2023-01-30T19:47:47Z | |
dc.date.available | 2023-01-30T19:47:47Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11130 | |
dc.description | Хільченко А. П. Формування сенсорних еталонів у дітей раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник М. А. Томченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 80 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 80 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 61 джерело. Об’єкт дослідження: процес формування сенсорних еталонів у дітей раннього віку. Предмет: зміст, форми та методи формування сенсорних еталонів у дітей раннього віку. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічну програму формування сенсорних еталонів у дітей раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти. У кваліфікаційні роботі проаналізовано стан сформованості сенсорних еталонів у дітей раннього віку; визначено рівні, показники сформованості сенсорних еталонів у дітей раннього віку; обгрунтовано значення залучення сімʼї до сенсорного розвитку дітей, програми формування сенсорних еталонів у дітей раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 80 pages of printed text. The list of references includes 61 sources. The object of the study: the process of forming sensory standards in young children. Subject: content, forms and methods of forming sensory standards in young children. The purpose of the study: to theoretically justify and experimentally verify the pedagogical program of forming sensory standards in young children in the conditions of a preschool education institution. The qualifying work analyzed the state of formation of sensory standards in young children; the levels and indicators of the formation of sensory standards in young children are determined; the importance of involving the family in the sensory development of children, the program for the formation of sensory standards in young children in the conditions of a preschool education institution is substantiated. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | сенсорний розвиток | uk |
dc.subject | сенсорне виховання | uk |
dc.subject | сенсорні еталони | uk |
dc.subject | заклад дошкільної освіти | uk |
dc.subject | sensory development | uk |
dc.subject | sensory education | uk |
dc.subject | sensory standards | uk |
dc.subject | preschool education | uk |
dc.title | Формування сенсорних еталонів у дітей раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |