dc.contributor.author |
Бакунова, Катерина Ігорівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-01-30T19:53:57Z |
|
dc.date.available |
2023-01-30T19:53:57Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11131 |
|
dc.description |
Бакунова К. І. Педагогічні умови сенсорно-пізнавального розвитку дітей дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Г. З. Скірко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 64 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 64 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 61 джерело. Мета дослідження: розроблення і теоретичне обґрунтування моделі організації сенсорно-пізнавального розвитку дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільного віку. Об’єкт дослідження: процес сенсорно-пізнавального розвитку дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільного віку. Предмет дослідження: модель організації сенсорно-пізнавального розвитку дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільного віку. У кваліфікаційній роботі з’ясовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці сучасної дошкільної школи; теоретично обґрунтовано модель і методику організації сенсорно-пізнавального розвитку дітей дошкільного віку в закладі дошкільної освіти. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 64 pages of printed text. The list of references includes 61 sources. The purpose of the study: development and theoretical justification of the model of the organization of sensory and cognitive development of preschool children in the conditions of a preschool institution. The object of the study: the process of sensory and cognitive development of preschool children in the conditions of a preschool institution. The subject of the study: a model of the organization of sensory and cognitive development of preschool children in the conditions of a preschool institution. In the qualification work, the state of the investigated problem in the pedagogical theory and practice of the modern preschool school is clarified; the model and methodology of the organization of sensory and cognitive development of preschool children in a preschool education institution are theoretically substantiated. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
сенсорно-пізнавальний розвиток |
uk |
dc.subject |
діти дошкільного віку |
uk |
dc.subject |
педагогічні умови |
uk |
dc.subject |
розвивальне середовище |
uk |
dc.subject |
модель |
uk |
dc.subject |
sensory and cognitive development |
uk |
dc.subject |
children of preschool age |
uk |
dc.subject |
pedagogical conditions |
uk |
dc.subject |
developmental environment |
uk |
dc.subject |
model |
uk |
dc.title |
Педагогічні умови сенсорно-пізнавального розвитку дітей дошкільного віку |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |