ZNU Institutional Repository

Педагогічні умови сенсорно-пізнавального розвитку дітей дошкільного віку

Show simple item record

dc.contributor.author Бакунова, Катерина Ігорівна
dc.date.accessioned 2023-01-30T19:53:57Z
dc.date.available 2023-01-30T19:53:57Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11131
dc.description Бакунова К. І. Педагогічні умови сенсорно-пізнавального розвитку дітей дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Г. З. Скірко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 64 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 64 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 61 джерело. Мета дослідження: розроблення і теоретичне обґрунтування моделі організації сенсорно-пізнавального розвитку дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільного віку. Об’єкт дослідження: процес сенсорно-пізнавального розвитку дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільного віку. Предмет дослідження: модель організації сенсорно-пізнавального розвитку дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільного віку. У кваліфікаційній роботі з’ясовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці сучасної дошкільної школи; теоретично обґрунтовано модель і методику організації сенсорно-пізнавального розвитку дітей дошкільного віку в закладі дошкільної освіти. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 64 pages of printed text. The list of references includes 61 sources. The purpose of the study: development and theoretical justification of the model of the organization of sensory and cognitive development of preschool children in the conditions of a preschool institution. The object of the study: the process of sensory and cognitive development of preschool children in the conditions of a preschool institution. The subject of the study: a model of the organization of sensory and cognitive development of preschool children in the conditions of a preschool institution. In the qualification work, the state of the investigated problem in the pedagogical theory and practice of the modern preschool school is clarified; the model and methodology of the organization of sensory and cognitive development of preschool children in a preschool education institution are theoretically substantiated. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject сенсорно-пізнавальний розвиток uk
dc.subject діти дошкільного віку uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject розвивальне середовище uk
dc.subject модель uk
dc.subject sensory and cognitive development uk
dc.subject children of preschool age uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject developmental environment uk
dc.subject model uk
dc.title Педагогічні умови сенсорно-пізнавального розвитку дітей дошкільного віку uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics