Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бакунова, Катерина Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2023-01-30T19:53:57Z | |
dc.date.available | 2023-01-30T19:53:57Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11131 | |
dc.description | Бакунова К. І. Педагогічні умови сенсорно-пізнавального розвитку дітей дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Г. З. Скірко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 64 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 64 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 61 джерело. Мета дослідження: розроблення і теоретичне обґрунтування моделі організації сенсорно-пізнавального розвитку дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільного віку. Об’єкт дослідження: процес сенсорно-пізнавального розвитку дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільного віку. Предмет дослідження: модель організації сенсорно-пізнавального розвитку дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільного віку. У кваліфікаційній роботі з’ясовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці сучасної дошкільної школи; теоретично обґрунтовано модель і методику організації сенсорно-пізнавального розвитку дітей дошкільного віку в закладі дошкільної освіти. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 64 pages of printed text. The list of references includes 61 sources. The purpose of the study: development and theoretical justification of the model of the organization of sensory and cognitive development of preschool children in the conditions of a preschool institution. The object of the study: the process of sensory and cognitive development of preschool children in the conditions of a preschool institution. The subject of the study: a model of the organization of sensory and cognitive development of preschool children in the conditions of a preschool institution. In the qualification work, the state of the investigated problem in the pedagogical theory and practice of the modern preschool school is clarified; the model and methodology of the organization of sensory and cognitive development of preschool children in a preschool education institution are theoretically substantiated. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | сенсорно-пізнавальний розвиток | uk |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | розвивальне середовище | uk |
dc.subject | модель | uk |
dc.subject | sensory and cognitive development | uk |
dc.subject | children of preschool age | uk |
dc.subject | pedagogical conditions | uk |
dc.subject | developmental environment | uk |
dc.subject | model | uk |
dc.title | Педагогічні умови сенсорно-пізнавального розвитку дітей дошкільного віку | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |