Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Супрун, Ольга Василівна | |
dc.date.accessioned | 2023-01-30T19:57:58Z | |
dc.date.available | 2023-01-30T19:57:58Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11132 | |
dc.description | Супрун О. В. Підготовка майбутніх учителів до економічного виховання учнів в освітньому процесі початкової школи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Л. О. Сущенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 106 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 106 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 80 джерел. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити зміст, методи і форми підготовки майбутніх учителів до економічного виховання учнів початкової школи. Об’єкт дослідження – підготовка майбутніх учителів до економічного виховання учнів початкової школи. Предмет дослідження – зміст, методи і форми підготовки майбутніх учителів до економічного виховання учнів початкової школи. У кваліфікаційній роботі виявлено та проаналізовано реальний стан підготовки майбутніх учителів початкових класів до економічного виховання молодших школярів; обґрунтовано основні критерії професійної готовності майбутнього вчителя початкових класів до зазначеного виду діяльності; визначено особливості змісту, методів і форм підготовки майбутніх учителів до економічного виховання учнів початкової школи; теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено зміст, методи і форми підготовки майбутніх учителів до економічного виховання учнів початкової школи. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 106 pages of printed text. The list of references includes 80 sources. The purpose of the research is to theoretically substantiate and experimentally verify the content, methods and forms of training future teachers for the economic education of elementary school students. The object of the research is the preparation of future teachers for the economic education of primary school students. The subject of the study is the content, methods and forms of training future teachers for the economic education of primary school students. In the qualification work, the real state of preparation of future primary school teachers for the economic education of younger schoolchildren was identified and analyzed; the main criteria of the professional readiness of the future primary school teacher for the specified type of activity are substantiated; the peculiarities of the content, methods and forms of training future teachers for the economic education of primary school students are determined; theoretically justified and experimentally verified the content, methods and forms of training future teachers for the economic education of elementary school students. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | майбутні учителі початкових класів | uk |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | економічне виховання | uk |
dc.subject | учні молодшого шкільного віку | uk |
dc.subject | future primary school teachers | uk |
dc.subject | professional training | uk |
dc.subject | economical education | uk |
dc.subject | primary school students | uk |
dc.title | Підготовка майбутніх учителів до економічного виховання учнів в освітньому процесі початкової школи | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |