Інституційний репозитарій ЗНУ

Підготовка майбутніх вихователів до розвитку монологічного мовлення дітей дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лосєва, Світлана Олексіївна
dc.date.accessioned 2023-02-02T13:48:15Z
dc.date.available 2023-02-02T13:48:15Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11164
dc.description Лосєва С. О. Підготовка майбутніх вихователів до розвитку монологічного мовлення дітей дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник А. Ф. Курінна. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 50 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 50 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 44 джерела. Об’єкт дослідження: підготовки майбутніх вихователів до розвитку монологічного мовлення дітей дошкільного віку. Предмет: зміст, сутність професійної підготовки майбутніх вихователів до педагогічної діяльності. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічну програму підготовки майбутніх вихователів до розвитку монологічного мовлення дошкільників. У кваліфікаційній роботі проаналізовано стан актуальності проблеми підготовки майбутніх вихователів до розвитку монологічного мовлення дітей дошкільного віку; проаналізовано стан сформованості готовності майбутніх вихователів до розвитку монологічного мовлення дітей дошкільного віку; визначено рівні, показники сформованості у майбутніх вихователів до розвитку монологічного мовлення дітей дошкільного віку; обґрунтовано програму підготовки майбутніх вихователів до розвитку монологічного мовлення дошкільників. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 50 pages of printed text. The list of references includes 44 sources. The object of the study: training of future teachers for the development of monologue speech of preschool children. Subject: content, essence of professional training of future educators for pedagogical activities. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally verify the pedagogical program of training future teachers for the development of monologue speech of preschoolers. The qualifying work analyzed the current state of the problem of preparing future educators for the development of monologue speech of preschool children; the state of readiness of future educators for the development of monologue speech of preschool children is analyzed; levels, indicators of formation of future educators for the development of monologue speech of preschool children are determined; the program of training future educators for the development of monologue speech of preschoolers is substantiated. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject педагогічна діяльність uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject монологічне мовлення uk
dc.subject заклад вищої освіти uk
dc.subject cognitive activity uk
dc.subject theory of solving inventive tasks uk
dc.subject preschool education institution uk
dc.subject cognitive interest uk
dc.title Підготовка майбутніх вихователів до розвитку монологічного мовлення дітей дошкільного віку uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу