Інституційний репозитарій ЗНУ

Соціальна диференціація школярів в умовах реформування освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рябчук, Ганна Олексіївна
dc.date.accessioned 2023-02-03T10:47:50Z
dc.date.available 2023-02-03T10:47:50Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11172
dc.description Рябчук Г. О. Соціальна диференціація школярів в умовах реформування освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 054 "Соціологія" / наук. керівник В. О. Скворець. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 68 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота включає 68 сторінок, 58 позицію у списку літератури, три додатки. Об’єкт дослідження: соціальна диференціація школярів як соціальний процес. В практиці навчання українських школярів і студентів застосування диференційованого навчання почалось лише з введенням і розгортанням освітньої реформи. Введення диференційованого навчання можливе лише на основі попереднього діагностування школярів або студентів. Педагогічне значення соціальної диференціації розуміють як таку організаційну форму занять, при якій групи формуються за певною спільною ознакою і навчання проводиться за різними навчальними планами і програмами з максимальним урахуванням вікових та індивідуальних можливостей суб’єктів учіння. Диференціацію навчання розглядають сьогодні як засіб підвищення якості навчання. uk
dc.description.abstract EN : The work includes 68 pages, 58 positions in the bibliography, three appendices. Research object: social differentiation of schoolchildren as a social process. In the practice of teaching Ukrainian schoolchildren and students, the application of differentiated education began only with the introduction and deployment of the educational reform. Introduction of differentiated education is possible only on the basis of preliminary diagnosis of schoolchildren or students. The pedagogical value of social differentiation is understood as an organizational form of classes in which groups are formed based on a certain common feature and training is conducted according to various curricula and programs with maximum consideration of the age and individual capabilities of the subjects of learning. Differentiation of education is considered today as a means of improving the quality of education. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject соціальна диференціація uk
dc.subject школярі uk
dc.subject реформування uk
dc.subject освіта uk
dc.subject social differentiation uk
dc.subject schoolchildren uk
dc.subject reformation uk
dc.subject education uk
dc.title Соціальна диференціація школярів в умовах реформування освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу