Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Рябчук, Ганна Олексіївна | |
dc.date.accessioned | 2023-02-03T10:47:50Z | |
dc.date.available | 2023-02-03T10:47:50Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11172 | |
dc.description | Рябчук Г. О. Соціальна диференціація школярів в умовах реформування освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 054 "Соціологія" / наук. керівник В. О. Скворець. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 68 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота включає 68 сторінок, 58 позицію у списку літератури, три додатки. Об’єкт дослідження: соціальна диференціація школярів як соціальний процес. В практиці навчання українських школярів і студентів застосування диференційованого навчання почалось лише з введенням і розгортанням освітньої реформи. Введення диференційованого навчання можливе лише на основі попереднього діагностування школярів або студентів. Педагогічне значення соціальної диференціації розуміють як таку організаційну форму занять, при якій групи формуються за певною спільною ознакою і навчання проводиться за різними навчальними планами і програмами з максимальним урахуванням вікових та індивідуальних можливостей суб’єктів учіння. Диференціацію навчання розглядають сьогодні як засіб підвищення якості навчання. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work includes 68 pages, 58 positions in the bibliography, three appendices. Research object: social differentiation of schoolchildren as a social process. In the practice of teaching Ukrainian schoolchildren and students, the application of differentiated education began only with the introduction and deployment of the educational reform. Introduction of differentiated education is possible only on the basis of preliminary diagnosis of schoolchildren or students. The pedagogical value of social differentiation is understood as an organizational form of classes in which groups are formed based on a certain common feature and training is conducted according to various curricula and programs with maximum consideration of the age and individual capabilities of the subjects of learning. Differentiation of education is considered today as a means of improving the quality of education. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | соціальна диференціація | uk |
dc.subject | школярі | uk |
dc.subject | реформування | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | social differentiation | uk |
dc.subject | schoolchildren | uk |
dc.subject | reformation | uk |
dc.subject | education | uk |
dc.title | Соціальна диференціація школярів в умовах реформування освіти | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |