ZNU Institutional Repository

Формування мовленнєвої компетентності дошкільників засобами інноваційних технологій

Show simple item record

dc.contributor.author Левіна, Анна Василівна
dc.date.accessioned 2023-02-07T06:41:24Z
dc.date.available 2023-02-07T06:41:24Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11360
dc.description Левіна А. В. Формування мовленнєвої компетентності дошкільників засобами інноваційних технологій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник А. З. Скірко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 66 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 66 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 40 джерел. Об’єкт дослідження: процес формування мовленнєвої компетентності дошкільників засобами інноваційних технологій. Предмет: зміст, сутність педагогічної роботи з формування мовленнєвої компетентності дошкільників. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічну програму формування мовленнєвої компетентності у дошкільників в умовах закладу дошкільної освіти. У кваліфікаційній роботі проаналізовано стан актуальності проблеми формування мовленнєвої компетентності у дітей дошкільного віку; проаналізовано стан сформованості мовленнєвої компетентності у дітей старшого дошкільного віку; визначено рівні, показники сформованості мовленнєвої компетентності у дітей старшого дошкільного віку; обґрунтовано ефективність використання інноваційних технологій у процесі формування мовленнєвої компетентності, програми формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 66 pages of printed text. The list of references includes 40 sources. The object of the study: the process of forming the speech competence of preschoolers by means of innovative technologies. Subject: content, essence of pedagogical work on the formation of speech competence of preschoolers. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally verify the pedagogical program of formation of speech competence in preschoolers in the conditions of a preschool education institution. The qualification paper analyzed the current state of the problem of the formation of speech competence in preschool children; the state of formation of speech competence in older preschool children was analyzed; the levels and indicators of the formation of speech competence in children of older preschool age are determined; the effectiveness of the use of innovative technologies in the process of formation of speech competence, the program of formation of speech competence of older preschool children is substantiated. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject мовленнєва компетентність uk
dc.subject інноваційні технології uk
dc.subject мовленнєвий розвиток uk
dc.subject заклад дошкільної освіти uk
dc.subject cognitive activity uk
dc.subject speech uk
dc.subject theory of innovative technologies uk
dc.subject preschool education institution uk
dc.title Формування мовленнєвої компетентності дошкільників засобами інноваційних технологій uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics