dc.contributor.author |
Левіна, Анна Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-07T06:41:24Z |
|
dc.date.available |
2023-02-07T06:41:24Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11360 |
|
dc.description |
Левіна А. В. Формування мовленнєвої компетентності дошкільників засобами інноваційних технологій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник А. З. Скірко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 66 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 66 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 40 джерел. Об’єкт дослідження: процес формування мовленнєвої компетентності дошкільників засобами інноваційних технологій. Предмет: зміст, сутність педагогічної роботи з формування мовленнєвої компетентності дошкільників. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічну програму формування мовленнєвої компетентності у дошкільників в умовах закладу дошкільної освіти. У кваліфікаційній роботі проаналізовано стан актуальності проблеми формування мовленнєвої компетентності у дітей дошкільного віку; проаналізовано стан сформованості мовленнєвої компетентності у дітей старшого дошкільного віку; визначено рівні, показники сформованості мовленнєвої компетентності у дітей старшого дошкільного віку; обґрунтовано ефективність використання інноваційних технологій у процесі формування мовленнєвої компетентності, програми формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 66 pages of printed text. The list of references includes 40 sources. The object of the study: the process of forming the speech competence of preschoolers by means of innovative technologies. Subject: content, essence of pedagogical work on the formation of speech competence of preschoolers. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally verify the pedagogical program of formation of speech competence in preschoolers in the conditions of a preschool education institution. The qualification paper analyzed the current state of the problem of the formation of speech competence in preschool children; the state of formation of speech competence in older preschool children was analyzed; the levels and indicators of the formation of speech competence in children of older preschool age are determined; the effectiveness of the use of innovative technologies in the process of formation of speech competence, the program of formation of speech competence of older preschool children is substantiated. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
мовленнєва компетентність |
uk |
dc.subject |
інноваційні технології |
uk |
dc.subject |
мовленнєвий розвиток |
uk |
dc.subject |
заклад дошкільної освіти |
uk |
dc.subject |
cognitive activity |
uk |
dc.subject |
speech |
uk |
dc.subject |
theory of innovative technologies |
uk |
dc.subject |
preschool education institution |
uk |
dc.title |
Формування мовленнєвої компетентності дошкільників засобами інноваційних технологій |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |