Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Левіна, Анна Василівна | |
dc.date.accessioned | 2023-02-07T06:41:24Z | |
dc.date.available | 2023-02-07T06:41:24Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11360 | |
dc.description | Левіна А. В. Формування мовленнєвої компетентності дошкільників засобами інноваційних технологій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник А. З. Скірко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 66 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 66 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 40 джерел. Об’єкт дослідження: процес формування мовленнєвої компетентності дошкільників засобами інноваційних технологій. Предмет: зміст, сутність педагогічної роботи з формування мовленнєвої компетентності дошкільників. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічну програму формування мовленнєвої компетентності у дошкільників в умовах закладу дошкільної освіти. У кваліфікаційній роботі проаналізовано стан актуальності проблеми формування мовленнєвої компетентності у дітей дошкільного віку; проаналізовано стан сформованості мовленнєвої компетентності у дітей старшого дошкільного віку; визначено рівні, показники сформованості мовленнєвої компетентності у дітей старшого дошкільного віку; обґрунтовано ефективність використання інноваційних технологій у процесі формування мовленнєвої компетентності, програми формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 66 pages of printed text. The list of references includes 40 sources. The object of the study: the process of forming the speech competence of preschoolers by means of innovative technologies. Subject: content, essence of pedagogical work on the formation of speech competence of preschoolers. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally verify the pedagogical program of formation of speech competence in preschoolers in the conditions of a preschool education institution. The qualification paper analyzed the current state of the problem of the formation of speech competence in preschool children; the state of formation of speech competence in older preschool children was analyzed; the levels and indicators of the formation of speech competence in children of older preschool age are determined; the effectiveness of the use of innovative technologies in the process of formation of speech competence, the program of formation of speech competence of older preschool children is substantiated. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | мовленнєва компетентність | uk |
dc.subject | інноваційні технології | uk |
dc.subject | мовленнєвий розвиток | uk |
dc.subject | заклад дошкільної освіти | uk |
dc.subject | cognitive activity | uk |
dc.subject | speech | uk |
dc.subject | theory of innovative technologies | uk |
dc.subject | preschool education institution | uk |
dc.title | Формування мовленнєвої компетентності дошкільників засобами інноваційних технологій | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |