Інституційний репозитарій ЗНУ

Психокорекція стану тривоги у дітей молодшого шкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Василина, Яна Михайлівна
dc.date.accessioned 2023-02-12T07:36:44Z
dc.date.available 2023-02-12T07:36:44Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11546
dc.description Василина Я. М. Психокорекція стану тривоги у дітей молодшого шкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Л. І. Залановська. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 60 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 60 сторінки друкованого тексту, 3таблиці, 1 рисунок. Перелік посилань включає 61 джерело. Об’єкт дослідження – стан тривоги молодшого школяра. Тривога, як риса особистості багато в чому визначає поведінку суб'єкта. Є певний рівень тривоги, який є природним – це обов’язкова риса активної особистості кожної людини. Існує оптимальний або бажаний рівень тривоги, це так звана корисна тривога, метою якого є забезпечення безпеки суб'єкта на особистому рівні. Рівень тривожності показує внутрішнє ставлення дитини до певної ситуації та опосередковано дає інформацію про характер стосунків дитини з однолітками, дорослими в сім'ї, дитячому садку та школі. Якщо цей рівень перевищує оптимальний, то можна говорити про прояв підвищеної тривожності. Підвищений рівень тривожності у дитини може свідчити про її недостатню емоційну адаптацію до тих чи інших соціальних ситуацій. У дітей з цим типом тривожності формується ставлення до себе як до слабких, недієздатних, що в свою чергу створює загальну установку впевненості в собі, сумнів. Дитина боїться зробити помилку, не має впевненості цілісної особистості. Невпевненість у собі є одним із проявів низької самооцінки. Наукова новизна дослідження полягає у тому, що нами було проведено комплекс методів з діагностики стану тривоги у дітей шкільного віку та впроваджено корекційну програму яка спрямована на подолання страхів молодших школярів через образотворчу діяльність. uk
dc.description.abstract EN : The work is laid out on 60 pages of printed text, 3 tables, 1 figure. The list of references includes 61 sources. The object of research is the state of anxiety of a junior high school student. Anxiety, as a personality trait, largely determines the subject's behavior. There is a certain level of anxiety that is natural - it is a necessary feature of the active personality of every person. There is an optimal or desirable level of anxiety, this is the so-called useful anxiety, the purpose of which is to ensure the safety of the subject on a personal level. The level of anxiety shows the child's internal attitude to a certain situation and indirectly provides information about the nature of the child's relationship with peers, adults in the family, kindergarten and school. If this level exceeds the optimal level, then we can talk about the manifestation of increased anxiety. An increased level of anxiety in a child may indicate insufficient emotional adaptation to certain social situations. Children with this type of anxiety develop an attitude towards themselves as weak, incapable, which in turn creates a general attitude of self-confidence and doubt. The child is afraid to make a mistake, lacks the confidence of a complete personality. Self-doubt is one of the manifestations of low self-esteem. The scientific novelty of the study is that we conducted a set of methods for diagnosing the state of anxiety in school-age children and implemented a corrective program aimed at overcoming the fears of younger schoolchildren through visual activity. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject психокорекція uk
dc.subject стан тривоги uk
dc.subject діти молодшого шкільного віку uk
dc.subject батьки uk
dc.subject емоційні стани uk
dc.subject psychocorrection uk
dc.subject state of anxiety uk
dc.subject children of younger school age uk
dc.subject parents uk
dc.subject emotional states uk
dc.title Психокорекція стану тривоги у дітей молодшого шкільного віку uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу