Інституційний репозитарій ЗНУ

Рефлексивність як чинник розвитку особистості психолога-консультанта

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Островерхов, Дмитро Миклайович
dc.date.accessioned 2023-02-12T08:10:29Z
dc.date.available 2023-02-12T08:10:29Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11554
dc.description Островерхов Д. М. Рефлексивність як чинник розвитку особистості психолога-консультанта : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Н. Ф. Шевченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 61 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 61 сторінка друкованого тексту, 1 таблиця, 3 рисунка. Перелік посилань включає 74 джерела. Об’єкт дослідження – рефлексивність особистості. Нa сучaснoму eтaпi рoзвитку укрaїнськoгo суспiльствa, який хaрaктeризується знaчними політичними та сoцiaльнo-eкoнoмiчними змiнaми, професія психолога у стає все більш затребуваною та багатоаспектною. Це висуває додаткові вимоги до його індивідуально-психологічних особливостей, до рівня розвитку цілого комплексу професійно важливих якостей. Наукова новизна полягає у тому, що дoслiджeнo oсoбливoстi прояву рефлексивності як чинника розвитку особистості психолога консультанта; розроблено структурну модель рефлексивності практикуючого психолога; рoзширeнo, утoчнeнo тa дoпoвнeнo вивчeння нaступних oсoбистiсних утвoрeнь: самосвідомість, самопізнання, емпатія, особистісні цінності, комунікативні здібності; нaбулo пoдaльшoгo рoзвитку вивчeння фeнoмeну рефлексії та рефлексивності в контексті професійної діяльності психолога. uk
dc.description.abstract EN : The work is laid out on 61 pages of printed text, 7 tables, 4 figures. The list of references includes 50 sources. The object of the study is communication styles in the family. Language, in all its species diversity, is a necessary component of communication, in the process of which it is actually formed. The most important prerequisite for improving the language activity of preschool children is the creation of an emotionally favorable situation that conditions the child's desire and ability to actively participate in language communication. In preschool age, the child's mental functions develop intensively, he gets to know the surrounding social reality in its relationships and manifestations, and is formed as a personality. Intensive assimilation of the experience of generations takes place during the interaction of a preschool child with the adults around him, primarily his parents. Therefore, it is the family, as the closest environment of a person, that acts as an important and practically irreplaceable chain of the system of social formation of the personality. The scientific novelty of the obtained results: consists in the deepening of knowledge about building the process of family interaction, taking into account the influence of the communication style in the family on the development of speech, which made it possible to study the characteristics of the speech development of a preschool child. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject рефлексивність uk
dc.subject рефлексивність особистості uk
dc.subject рефлексивна компетентність uk
dc.subject рефлексивні якості uk
dc.subject рефлексивні дії uk
dc.subject особистість психолога-консультанта. uk
dc.subject reflexivity uk
dc.subject personality reflexivity uk
dc.subject reflective competence uk
dc.subject reflective qualities uk
dc.subject activity components uk
dc.subject personality of a counseling psychologist uk
dc.title Рефлексивність як чинник розвитку особистості психолога-консультанта uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу