Інституційний репозитарій ЗНУ

Психологічна адаптація студентів-першокурсників у закладах фахової передвищої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пінчук, Ольга Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-02-12T08:18:55Z
dc.date.available 2023-02-12T08:18:55Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11556
dc.description Пінчук О. О. Психологічна адаптація студентів-першокурсників у закладах фахової передвищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Л. І. Залановська. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 64 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 64 сторінка друкованого тексту, 2 таблиці, 1 рисунок. Перелік посилань включає 34 джерела. Об’єкт дослідження – адаптація студентів-першокурсників до навчальної діяльності. Модернізація сучасної української освіти, запровадження дистанційної форми освіти, пристосування до умов навчання під час воєнних дій на території України спонукає до того, що необхідно запроваджувати нові форми і методи набуття знань, які будуть спрямовані на вдосконалення навчального процесу. Формування самостійної, ініціативної та здорової особистості наразі є одним із пріоритетів сучасного навчально-виховного процесу. І одним із шляхів вирішення цього важливого соціального завдання є вивчення і покращення процесу адаптації студентів до навчання. Саме від того, як буде проходити адаптаційний процес буде залежати успішність майбутньої навчальної діяльності студента-першокурсника, його пристосування до нових умов життя, можливість в майбутньому досягати поставлених перед собою вершин. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що поглиблено уявлення про психологічні чинники, такі як тривожність, фрустрація, ригідність, рівень агресивності. uk
dc.description.abstract EN : The work is laid out on 64 pages of printed text, 2 tables, 1 figure. The list of references includes 34 sources. The object of the research is the adaptation of first-year students to educational activities. The modernization of modern Ukrainian education, the introduction of a distance form of education, adaptation to the conditions of training during military operations on the territory of Ukraine prompts the need to introduce new forms and methods of acquiring knowledge, which will be aimed at improving the educational process. The formation of an independent, proactive and healthy personality is currently one of the priorities of the modern educational process. And one of the ways to solve this important social task is to study and improve the process of adaptation of students to study. The success of the first-year student's future educational activities, his adaptation to new living conditions, and the possibility of reaching the heights set before him in the future will depend on how the adaptation process will proceed. The scientific novelty of the research lies in the deepening of the understanding of psychological factors, such as anxiety, frustration, rigidity, the level of aggressiveness, which affect the process of adaptation of first-year students of vocational pre-university education institutions. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject адаптація uk
dc.subject види адаптації uk
dc.subject чинники адаптації uk
dc.subject студент-першокурсник uk
dc.subject труднощі адаптації uk
dc.subject adaptation uk
dc.subject types of adaptation uk
dc.subject first-year student uk
dc.subject adaptation difficulties uk
dc.subject adaptation factors uk
dc.title Психологічна адаптація студентів-першокурсників у закладах фахової передвищої освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу