Інституційний репозитарій ЗНУ

Вплив рекламної індустрії на міжнародну економічну діяльність

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Єрмоленко, Вероніка Сергіївна
dc.date.accessioned 2023-02-19T09:31:39Z
dc.date.available 2023-02-19T09:31:39Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11586
dc.description Єрмоленко В. С. Вплив рекламної індустрії на міжнародну економічну діяльність : кваліфікаційна робота магістра спецальності 051 «Економіка» / наук. керівник А. В. Переверзєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 118 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота магістра: 118 с., 4 рис., 1 табл., 50 джерел. Об’єктом дослідження є реклама яка є одним із найбільш унікальних способів створити позитивний імідж компанії. Реклама часто стосується буденних і дріб'язкових питань. Отже, масовий контроль дратує, образлива, негативна реклама, але вона неминуче впливає на формування індивідуальних цінностей. Предмет дослідження – Реклама яка є одним із основних напрямів досліджень економіки, соціології, психології та лінгвістики. Мета роботи – кількісне визначення впливу реклами на економіку та зайнятість. Дослідження усунуло проміжні ефекти (наприклад, споживачі просто купують продукт на заміну старого чи вичерпаного), щоб виміряти роль самої реклами. Методи дослідження: діалектичний метод наукового пізнання, метод теоретичного узагальнення, системного аналізу, синтезу, методи статистичного та математичного аналізу, методи порівняльного аналізу, методи економіко-математичного моделювання. У роботі досліджуються теоретичні і практичні аспекти реклами на світовому ринку. Реклама відіграє таку важливу роль в економіці, оскільки вона: Надає споживачам корисну інформацію, яка розповідає їм про вибір продуктів і послуг, а також порівнює характеристики, переваги та ціни. Маючи більш повну інформацію, споживачі та підприємства часто вирішують придбати додаткові продукти та послуги. uk
dc.description.abstract EN : Master's thesis: 118 pages, 4 figures, 1 table, 50 sources. The object of the study is advertising, which is one of the most unique ways to create a positive image of the company. Advertising often deals with mundane and trivial matters. So, mass control is annoying, offensive, negative advertising, but it inevitably affects the formation of individual values. The subject of research is Advertising, which is one of the main areas of research in economics, sociology, psychology and linguistics. The purpose of the work is to quantify the impact of advertising on the economy and employment. The study eliminated intermediate effects (such as consumers simply buying a product to replace an old or out-of-stock product) to measure the role of advertising itself. Research methods: dialectical method of scientific knowledge, method of theoretical generalization, system analysis, synthesis, methods of statistical and mathematical analysis, methods of comparative analysis, methods of economic and mathematical modeling. The work examines theoretical and practical aspects of advertising on the world market. Advertising plays such an important role in the economy because it: Provides consumers with useful information that informs them about product and service choices and compares features, benefits, and prices. With more complete information, consumers and businesses often decide to purchase additional products and services. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject реклама uk
dc.subject рекламна діяльність uk
dc.subject інформація uk
dc.subject особа uk
dc.subject товар uk
dc.subject advertising uk
dc.subject advertising activity uk
dc.subject information uk
dc.subject person uk
dc.subject product uk
dc.title Вплив рекламної індустрії на міжнародну економічну діяльність uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу