Інституційний репозитарій ЗНУ

Перегляд Кафедра журналістики по темі "advertising"

Перегляд Кафедра журналістики по темі "advertising"

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Гур’єв, Ігор Миколайович (2020)
    UA : Кваліфікаційна робота магістра: «Порядок денний онлайн-видань як засіб впливу на громадську думку». Сторінок основного тексту – 77, використаних джерел – 76. Мета роботи полягає в тому, щоб з’ясувати, як порядок ...
  • Коваль, Олександр Дмитрович (2023)
    UA : Мета роботи – створення контенту в соціальних мережах для підтримки популяризації музичного проєкту із використанням різних прийомів і засобів просування. Для досягнення мети дослідження ми виконали такі завдання: 1) ...