Інституційний репозитарій ЗНУ

Підготовка майбутніх вихователів до впровадження ігрових та діяльнісних методів з дітьми дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чорна, Ганна Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-03-17T08:56:09Z
dc.date.available 2023-03-17T08:56:09Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/11763
dc.description Чорна Г. В. Підготовка майбутніх вихователів до впровадження ігрових та діяльнісних методів з дітьми дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Г. З. Скірко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 81 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 81 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 72 джерела. Об’єкт дослідження: підготовки вихователів до впровадження ігрових та діяльнісних методів з дошкільниками. Предмет: зміст, форми та методи роботи з дошкільниками у впровадженні діяльнісних методів, професійної підготовки вихователів. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити програму формування готовності вихователів до впровадження ігрових та діяльнісних методів. У роботі проаналізовано актуальності проблеми формування готовності майбутніх вихователів до впровадження ігрових методів з дітьми дошкільного віку, особливості ігрових методів з дошкільниками та ігрової діяльності, стан сформованості готовності вихователів до впровадження ігрових та діяльнісних методів з дошкільниками; визначено показники сформованості готовності вихователів до впровадження ігрових та діяльнісних методів з дошкільниками. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 81 pages of printed text. The list of references includes 72 sources. The object of the study: training educators to implement game and activity methods with preschoolers. Subject: content, forms and methods of working with preschoolers in the implementation of activity methods, professional training of educators. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally verify the program of formation of the readiness of educators to implement game and activity methods. The paper analyzes the relevance of the problem of forming the readiness of future educators to implement game methods with preschool children, the peculiarities of game methods with preschoolers and game activities, the state of formation of the readiness of educators to implement game and activity methods with preschoolers; indicators of the readiness of educators to implement game and activity methods with preschoolers are determined. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject дошкільний вік uk
dc.subject гра uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject освітній процес uk
dc.subject діяльнісний підхід uk
dc.subject civic competence uk
dc.subject to implement game and activity uk
dc.subject educational process uk
dc.subject preschool age uk
dc.subject pedagogical work with the training of future educators uk
dc.title Підготовка майбутніх вихователів до впровадження ігрових та діяльнісних методів з дітьми дошкільного віку uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу