UA : Робота викладена на 45 сторінках друкованого тексту, містить 1 таблиця. Перелік посилань включає 20 джерел. Об’єкт дослідження: емоційно-вольова сфера дітей дошкільного віку. Проблема емоційного самопочуття дітей у сім’ї й шкільній установі є однією з найактуальніших, оскільки позитивний емоційний стан належить до найважливіших умов розвитку особистості. Висока емоційність дитини, що забарвлює її психічне життя й практичний досвід, становить характерну рису шкільного дитинства. В одних випадках – це радість, повнота життя, згода зі світом і самим собою, відсутність афективності й заглиблення у себе; в інших – надмірна напруженість, знижений настрій, виражена агресія. Арт-терапія – чудовий помічник у сфері емоційної корекції. Дитина має змогу ознайомитися з різними видами мистецтва: з музикою, живописом та літературою. Арт-терапія – тлумачиться як лікування або зцілення мистецтвом і вважається одним із найбільш м’яких, але ефективних методів, що використовуються в роботі психологами, соціальними працівниками, корекційними педагогами і психотерапевтами.. Наукова новизна полягає у тому, що внаслідок аналізу та узагальнення педагогічної літератури було з’ясовано сутність та прояви емоційно-вольової сфери; визначено особливості емоційно-вольової сфери дітей дошкільного віку, напрямки корекційної роботи, що cпрямовані на підвищення емоційно-вольової сфери дітей методами арт-терапії.
EN : The work is presented on 45 pages of printed text, contains 1 table. The list of references includes 20 sources. The object of the study: the emotional and volitional sphere of preschool children. The problem of emotional well-being of children in the family and school is one of the most urgent, since a positive emotional state is one of the most important conditions for personality development. A child's high emotionality, which colors his mental life and practical experience, is a characteristic feature of school childhood. In some cases, it is joy, fullness of life, agreement with the world and oneself, lack of affectivity and self-absorption; others have excessive tension, low mood, pronounced aggression. Art therapy is an excellent assistant in the field of emotional correction. The child has the opportunity to get acquainted with various types of art: music, painting and literature. Art therapy is interpreted as treatment or healing by art and is considered one of the most gentle, but effective methods used in the work of psychologists, social workers, correctional teachers and psychotherapists. The scientific novelty is that as a result of the analysis and generalization of pedagogical the essence and manifestations of the emotional-volitional sphere were clarified from the literature; the peculiarities of the emotional-volitional sphere of preschool children, directions of corrective work aimed at increasing the emotional-volitional sphere of children using art therapy methods are determined.