Інституційний репозитарій ЗНУ

Взаємозв'язок самооцінки і емоційного інтелекту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Крупій, Анастасія Геннадіївна
dc.date.accessioned 2023-06-21T07:58:55Z
dc.date.available 2023-06-21T07:58:55Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12366
dc.description Крупій А. Г. Взаємозв'язок самооцінки і емоційного інтелекту : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Ю. А. Паскевська. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 45 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 45 сторінках друкованого тексту, 5 таблиць, 1 рисунок. Перелік посилань включає 21 джерело. Об’єкт дослідження: емоційний інтелект. На сьогодні в психологічній та педагогічній практиці вивчення такого психологічного феномену, як взаємозв’язок самооцінки і емоційного інтелекту є дуже затребуваним. Вивчення особливостей взаємозв’язку самооцінки і емоційного інтелекту, допоможе розшити власний кругозір особи. Вивчення психологічних особливостей взаємозв’язку самооцінки і емоційного інтелекту, полягає в дослідженні різних властивостей особистості, які формуються і проявляються в діяльності особи і впливають на ефективність цієї діяльності. Психологічні особливості особистості надають своєрідне забарвлення всій діяльності і поведінці. Особливо актуальне дослідження взаємозв’язку самооцінки і емоційного інтелекту студентів та їх впливу на навчальну діяльність, адже одним із основних завдань навчальних закладів в Україні є формування морально-здорової, психологічно стабільної, освіченої особистості. Основна функція закладу освіти – це дослідження та врахування психологічних особливостей студентів та організація такого навчально-виховного процесу, який би сприяв гармонійному розвитку особистості. Наукова новизна полягає у впровадженні думки про важливість розвитку емоційного інтелекту і самооцінки. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 45 pages of printed text, 5 tables, 1 figure. The list of references includes 21 sources. Research object: emotional intelligence. Today, in psychological and pedagogical practice, the study of such a psychological phenomenon as the relationship between self-esteem and emotional intelligence is in great demand. Studying the features of the relationship between self-esteem and emotional intelligence will help expand a person's own horizons. The study of the psychological features of the relationship between self-esteem and emotional intelligence consists in the study of various personality properties that are formed and manifested in the activity of a person and affect the effectiveness of this activity. Psychological features of the individual give a peculiar color to all activities and behavior. The study of the relationship between self-esteem and emotional intelligence of students and their impact on educational activities is especially relevant, because one of the main tasks of educational institutions in Ukraine is the formation of a morally healthy, psychologically stable, educated personality. The main function of the educational institution is to study and take into account the psychological characteristics of students and organize such an educational process that would contribute to the harmonious development of the individual. The scientific novelty consists in introducing the idea of the importance of developing emotional intelligence and self-esteem. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject емоційний інтелект uk
dc.subject самооцінка uk
dc.subject юнацький вік uk
dc.subject емоції uk
dc.subject взаємозв’язок uk
dc.subject emotional intelligence uk
dc.subject self-esteem uk
dc.subject youth uk
dc.subject emotions uk
dc.subject relationship uk
dc.title Взаємозв'язок самооцінки і емоційного інтелекту uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу