ZNU Institutional Repository

Адаптація молодших школярів до навчальної діяльності в умовах вимушеної міграції

Show simple item record

dc.contributor.author Щепанова, Аліна Андріївна
dc.date.accessioned 2023-06-21T08:09:56Z
dc.date.available 2023-06-21T08:09:56Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12368
dc.description Щепанова А. А. Адаптація молодших школярів до навчальної діяльності в умовах вимушеної міграції : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник В. В. Овсяннікова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 51 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 51 сторінках друкованого тексту, 4 малюнка. Перелік посилань включає 23 джерела. Об’єкт дослідження: адаптація дітей молодшого шкільного віку до навчальної діяльності. Одним із важливих практичних завдань у процесі адаптації молодших школярів до навчання в школі є забезпечення диференціації дітей̆ молодшого шкільного віку за готовністю до шкільного навчання. Сенс такої диференціації полягає в тому, щоб дітям, які виявили недостатній розвиток для навчання у школі, забезпечити надання протягом наступного року необхідної̈ корекційно-розвивальної допомоги, без якої вони і в семирічному віці можуть не мати достатніх передумов для успішного навчання. Тому слідом за діагностикою необхідно зробити і наступний крок – практичне забезпечення корекції̈ недоліків розвитку дітей̆, у яких була виявлена неготовність до шкільного навчання. Тaким чинoм, aктуaльність дoсліджувaнoї прoблeми і зaзнaчeні супeрeчнoсті, щo усклaднюють прoцeс її вирішення, вимaгaють тeoрeтичнoгo oбґрунтувaння, систeмнoгo вивчeння тa eкспeримeнтaльнoї пeрeвірки. Нaукoвa нoвизнa і тeoрeтичнe знaчeння дoсліджeння пoлягaє у тoму, щo впeршe визнaчeнo тeoрeтичні oснoви роботи психолога з полегшення процесів адаптації дітей молодшого шкільного віку до навчальної діяльності в умовах вимушеної міграції. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 51 pages of printed text, 4 figures. The list of references includes 23 sources. Object of research: adaptation of children of primary school age to educational activities. One of the important practical tasks in the process of adaptation of younger schoolchildren to studying at school is to ensure the differentiation of children of younger school age according to their readiness for schooling. The meaning of such differentiation is to ensure that children who have shown insufficient development for studying at school are provided with the necessary corrective and developmental assistance during the next year, without which they may not have sufficient prerequisites for successful education even at the age of seven. Therefore, following the diagnosis, it is necessary to take the next step - practical provision of correction of developmental deficiencies of children who were found to be unprepared for schooling. Thus, the relevance of the researched problem and the noted contradictions that complicate the process of its solution require theoretical justification, systematic study and experimental verification. The scientific novelty and theoretical significance of the study is that the theoretical foundations of the psychologist's work to facilitate the adaptation processes of children of primary school age to educational activities in the conditions of forced migration have been determined for the first time. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject адаптація uk
dc.subject вимушена міграція uk
dc.subject молодші школяри uk
dc.subject навчальна діяльність uk
dc.subject самотність uk
dc.subject adaptation uk
dc.subject education activities uk
dc.subject forced migration uk
dc.subject solitude uk
dc.subject younger schoolchildren uk
dc.title Адаптація молодших школярів до навчальної діяльності в умовах вимушеної міграції uk
dc.type Робота бакалавра uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics