Інституційний репозитарій ЗНУ

Взаємозв'язок тривожності підлітків та соціометричного статусу в групі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хруставчук, Карина Олегівна
dc.date.accessioned 2023-06-21T08:20:14Z
dc.date.available 2023-06-21T08:20:14Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12370
dc.description Хруставчук К. О. Взаємозв'язок тривожності підлітків та соціометричного статусу в групі : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник І. В. Козич. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 63 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 63 сторінках друкованого тексту, 7 малюнків, 4 таблиці. Перелік посилань включає 22 джерела. Об’єкт дослідження: феномен тривожності в осіб підліткового віку. Розвиток особистості складається із періодів стабільності, гармонії та періодів гострих переживань, проблем і труднощів. В одних випадках вирішення проблем приносить людині радість і відкриває перспективи для подальшого особистісного розвитку. В інших, навпроти, проблеми виявляються непереборними, і тоді вони стають причиною виявів тривоги і деструктивного розвитку особистості. Тому вивчення проблеми тривожності набуває все більшої актуальності, оскільки сприяє більш повному дослідженню рушійних сил психічного розвитку особистості, розумінню конструктивних і деструктивних моментів критичних ситуацій, формуванню вміння діагностувати й направляти кризові стани в позитивне русло. Нaукoвa нoвизнa рoбoти пoлягaє в тoму, щo в ході дослідження було розроблено умови проведення роботи з виявлення проявів тривожності підлітків та з’ясування їх соціометричного статусу; з’ясовано взаємозв’язок між тривожністю підлітків та їх соціометричним статусом; виокремлено етапи корекційної роботи з подолання наслідків тривожності в осіб підліткового віку та підвищення їх соціометричного статусу. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 63 pages of printed text, 7 figures, 4 tables. The list of references includes 22 sources. The object of the study: the phenomenon of anxiety in adolescents. Personality development consists of periods of stability, harmony and periods of acute experiences, problems and difficulties. In some cases, solving problems brings joy to a person and opens up prospects for further personal development. In others, on the contrary, problems turn out to be insurmountable, and then they become the cause of manifestations of anxiety and destructive personality development. Therefore, the study of the problem of anxiety is gaining more and more relevance, as it contributes to a more complete study of the driving forces of the mental development of the individual, to the understanding of constructive and destructive moments of critical situations, to the formation of the ability to diagnose and direct crisis situations in a positive direction. The scientific novelty of the work lies in the fact that in the course of the study, the conditions for conducting work on identifying manifestations of adolescent anxiety and clarifying their sociometric status were developed; the relationship between the anxiety of teenagers and their sociometric status is clarified; stages of corrective work to overcome the consequences of anxiety in adolescents and increase their sociometric status are highlighted. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject підлітковий вік uk
dc.subject соціометричний статус uk
dc.subject тривожність uk
dc.subject психокорекція uk
dc.subject адаптація uk
dc.subject teenage uk
dc.subject sociometric status uk
dc.subject anxiety uk
dc.subject psychocorrection uk
dc.subject adaptation uk
dc.title Взаємозв'язок тривожності підлітків та соціометричного статусу в групі uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу