Інституційний репозитарій ЗНУ

Психологічна адаптація старшокласників до навчання в умовах воєнного стану

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лаврова, Софія Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-06-21T08:30:19Z
dc.date.available 2023-06-21T08:30:19Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12372
dc.description Лаврова С. М. Психологічна адаптація старшокласників до навчання в умовах воєнного стану : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Л. С. Іванова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 41 с uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 41 сторінці друкованого тексту, 3 малюнка, 2 таблиць. Перелік посилань включає 30 джерел. Об’єкт дослідження: процес психологічної адаптації старшокласників до навчання в умовах воєнного стану. На сьогодні в психологічній та педагогічній практиці вивчення психологічної адаптації старшокласників до навчання в умовах воєнного стану є темою дуже актуальною в сучасному світі, де воєнні конфлікти та кризи відбуваються на різних територіях світу, і діти відчувають вплив тих чи інших наслідків війни.За результатами багатьох досліджень, показано, що переїзд в іншу країну може стати для дітей дуже стресовою ситуацією, особливо якщо вони стикаються з воєнними конфліктами або кризами. Це може призвести до проблем з адаптацією до нових умов, які включають культурний шок, мовні бар'єри та відсутність друзів і знайомих. Наукова новизна полягає у вивченні психологічної адаптації учнів старшої школи в умовах воєнного стану. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 41 pages of printed text, 3 figures, 2 tables. The list of references includes 30 sources. The object of the study: the process of psychological adaptation of high school students to study under martial law. Today, in psychological and pedagogical practice, the study of the psychological adaptation of high school students to learning under martial law is a very relevant topic in the modern world, where military conflicts and crises occur in different territories of the world, and children feel the impact of certain consequences of war. According to the results of many studies , it is shown that moving to another country can be a very stressful situation for children, especially if they are faced with military conflicts or crises. This can lead to problems adapting to new conditions, which include culture shock, language barriers and the absence of friends and acquaintances. The scientific novelty consists in studying the psychological adaptation of high school students in the conditions of martial law. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject психологічна адаптація uk
dc.subject воєнний стан uk
dc.subject еміграція uk
dc.subject підлітковий вік uk
dc.subject старша школа uk
dc.subject самооцінка uk
dc.subject psychological adaptation uk
dc.subject state of war uk
dc.subject emigration uk
dc.subject adolescent age uk
dc.subject high school uk
dc.subject self-assessment uk
dc.title Психологічна адаптація старшокласників до навчання в умовах воєнного стану uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу