Інституційний репозитарій ЗНУ

Особливості становлення психічного здоров’я студентів в довготривалих ситуаціях тривожності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мироненко, Анна Леонідівна
dc.date.accessioned 2023-06-21T09:19:59Z
dc.date.available 2023-06-21T09:19:59Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12379
dc.description Мироненко А. Л. Особливості становлення психічного здоров’я студентів в довготривалих ситуаціях тривожності : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Ю. А. Паскевська. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 42 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 42 сторінках друкованого тексту, 2 таблиці. Перелік посилань включає 37 джерел. Об’єкт дослідження: психічне здоров’я студентів. Освітній процес полягає у раціональному оволодінні особистістю необхідними компетенціями, знаннями, навичками, фактами, теоріями та ін. Реалізується він через безпосереднє переживання індивідом того чи іншого змісту інформації. Досвід підказує, що навчання через переживання нерідко буває ефективнішим, ніж просте засвоєння фактів. Ми не просто реагуємо на ті чи інші подразники середовища, ми пізнаємо їх через відчуття і сприймання, орієнтуючись на значення для нас цих подразників і відчуваючи при цьому задоволення чи незадоволення, яке спонукає до подальших дій. Наукова новизна дослідження полягає у тому, що вперше виявлено рівень тривожності у здобувачів освіти. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 42 pages of printed text, 2 tables. The list of references includes 37 sources. Object of research: mental health of students. The educational process consists in the rational acquisition of the necessary competences, knowledge, skills, facts, theories, etc. by the individual. It is implemented through the individual's direct experience of one or another content of information. Experience suggests that learning through experience is often more effective than simple assimilation of facts. We don't just react to certain stimuli of the environment, we get to know them through feeling and perception, focusing on the meaning of these stimuli for us and feeling pleasure or displeasure at the same time, which prompts further actions. The scientific novelty of the research lies in the fact that for the first time the level of anxiety among education seekers has been revealed. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject психічне здоров’я uk
dc.subject тривожність uk
dc.subject здобувачі освіти uk
dc.subject рекреативна тривожність uk
dc.subject особистісна тривожність uk
dc.subject mental health.anxiety uk
dc.subject ANXIETY uk
dc.subject caregivers uk
dc.subject recreation anxiety uk
dc.subject personal anxiety uk
dc.title Особливості становлення психічного здоров’я студентів в довготривалих ситуаціях тривожності uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу