Інституційний репозитарій ЗНУ

Шляхи та методи забезпечення конкурентоспроможності фармацевтичної продукції АТ «Фармак» на зовнішньому ринку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Іванова, Євгенія Станіславівна
dc.date.accessioned 2023-06-23T10:25:26Z
dc.date.available 2023-06-23T10:25:26Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12405
dc.description Іванова Є. С. Шляхи та методи забезпечення конкурентоспроможності фармацевтичної продукції АТ «Фармак» на зовнішньому ринку : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник К. В. Сухарева. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 59 с. uk
dc.description.abstract UA : Об’єкт дослідження: зовнішньоекономічна діяльність АТ «Фармак» та рівень конкурентоспроможності його продукції. Предмет дослідження: обґрунтування шляхів та методів підвищення конкурентоспроможності фармацевтичної продукції на зовнішньому ринку. Мета дослідження: дослідження конкурентоспроможності фармацевтичної продукції та її оцінка на прикладі препаратів АТ «Фармак». Методи дослідження: аналітичного порівняння, зіставлення показників, індексний метод, методи теоретико-емпіричного дослідження. В процесі дослідження визначено поняття «конкурентоспроможність товарів» та методи оцінки конкурентоспроможності товарів підприємства. Розглянуто шляхи підвищення конкурентоспроможності товарів на зовнішньому ринку. Так, в першу чергу слід зосередити увагу на ціновій політиці, далі на інвестиційній, податковій та кредитній політиці уряду країн щодо конкурентоспроможної продукції. Проведено оцінку зовнішньоекономічної діяльності АТ «Фармак» та оцінено конкурентоспроможність продукції АТ «Фармак» на зовнішньому ринку. Визначено, що компанія працює досить ефективно та займає перше місце в Україні по експорту фармацевтичної продукції. Товар АТ «Фармак» має досить високу конкурентоспроможність на міжнародному ринку. На основі аналізу запропоновано шляхи та методи підвищення конкурентоспроможності продукції: розширювати асортимент, підвищувати якість, проведення виставок та конференцій, створення мобільного додатку, розробка нових виняткових препаратів, налагодження співпраці з зовнішніми дистриб'юторами. uk
dc.description.abstract EN : The object of the study: the foreign economic activity of Farmak JSC and the level of competitiveness of its products. The subject of the research: substantiation of the ways and methods of increasing the competitiveness of pharmaceutical products on the foreign market. The purpose of the study: the study of the competitiveness of pharmaceutical products and its assessment on the example of drugs of JSC "Farmak". Research methods: analytical comparison, comparison of indicators, index method, methods of theoretical and empirical research. In the course of the research, the concept of "competitiveness of goods" and methods of assessing the competitiveness of the company's goods were defined. Ways to increase the competitiveness of goods on the foreign market are considered. So, first of all, attention should be focused on the price policy, then on the investment, tax and credit policies of the governments of the countries regarding competitive products. The foreign economic activity of Farmak JSC was evaluated and the competitiveness of Farmak JSC products on the foreign market was assessed. It was determined that the company works quite efficiently and ranks first in Ukraine in the export of pharmaceutical products. JSC "Farmak" products are quite competitive on the international market. Based on the analysis, ways and methods of increasing the competitiveness of products are proposed: expanding the assortment, increasing quality, holding exhibitions and conferences, creating a mobile application, developing new exceptional drugs, establishing cooperation with external distributors. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject конкурентоспроможність продукції uk
dc.subject ринок збуту uk
dc.subject цінова політика uk
dc.subject сегмент ринку uk
dc.subject експорт uk
dc.subject product competitiveness uk
dc.subject sales market uk
dc.subject price policy uk
dc.subject market segment uk
dc.subject export uk
dc.title Шляхи та методи забезпечення конкурентоспроможності фармацевтичної продукції АТ «Фармак» на зовнішньому ринку uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу