Інституційний репозитарій ЗНУ

Шляхи і методи забезпечення конкурентоспроможної продукції підприємства АТ «Мотор Січ» на зовнішні ринки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Манзенко, Вікторія Олексіївна
dc.date.accessioned 2023-06-23T11:54:18Z
dc.date.available 2023-06-23T11:54:18Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12410
dc.description Манзенко В. О. Шляхи і методи забезпечення конкурентоспроможної продукції підприємства АТ «Мотор Січ» на зовнішні ринки : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Є. В .Маказан. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 47 с. uk
dc.description.abstract UA : Предмет дослідження: сукупність теоретичних та методичних і практичних задля підвищення конкуренстоспоможності продукції АТ «Мотор Січ». Об’єкт дослідження: АТ «Мотор Січ». Мета роботи: пропозиції та розробки шляхів і методів підвищення конкурентоспроможності продукції АТ «Мотор Січ». Методи дослідження: теоретичні дослідження та порівняльний аналіз . В роботі визначенно що АТ «Мотор Січ» є найбільшим підприємством в нашій країні яке є лідером в сфері авіабудування .Яке виготовляє і постачає свою продукцію в різні країни світу та займає значну частку світового ринку .Також продукціє конкуренспроможною в порівнянні з конкурентами .Також було проведенно розрахунок економічної оцінки навчання та процесу професійного розвитку персоналу підприємства ; дослідженя стану та процесу розвитку персоналу ПАТ «Мотор Січ», а також загальна характеристика зовнішньоекономічної діяльності підприємства; проведений аналіз продукції підприємства в порівнянні його з конкурентами підприємства. Здобувачем проаналізовано тенденції розвитку продукції авіаційної галузі країни .Зроблені висновки про розвиток та ринки збуту продукції.Автором за результатами досліджень зроблені висновки ,які допоможуть підвищити якість продукції та шляхи досягнення для позитивного результату. uk
dc.description.abstract EN : The object of the research: a set of theoretical, methodical and practical in order to increase the competitiveness of the products of JSC "Motor Sich" The subject of the research : JSC "Motor Sich". The purpose of the work: suggestions and development of ways and methods of increasing the competitiveness of JSC "Motor Sich" products. Research methods: theoretical studies and comparative analysis. The work determined that JSC "Motor Sich" is the largest enterprise in our country, which is a leader in the field of aircraft construction. Yake manufactures and supplies its products to various countries of the world and occupies a significant role in the world market. calculation of the economic assessment of training and the process of professional development of the company's personnel; study of the state and process of personnel development of Motor Sich PJSC, as well as general characteristics of the enterprise's foreign economic activity; conducted an analysis of the company's products in comparison with the company's competitors. The acquirer analyzed the trends in the development of products of the country's aviation industry. Conclusions were made about the development and sales markets of products. The author made conclusions based on the results of the research that will help improve the quality of products and ways to achieve a positive result. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject конкурентоспроможність uk
dc.subject продукція uk
dc.subject конкуренти uk
dc.subject підприємство uk
dc.subject competitiveness uk
dc.subject products uk
dc.subject competitors uk
dc.subject enterprise uk
dc.title Шляхи і методи забезпечення конкурентоспроможної продукції підприємства АТ «Мотор Січ» на зовнішні ринки uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу