ZNU Institutional Repository

Управління репутацією українського підприємства в умовах економічної кризи

Show simple item record

dc.contributor.author Баришева, Христина Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-06-25T09:23:35Z
dc.date.available 2023-06-25T09:23:35Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12413
dc.description Баришева Х. О. Управління репутацією українського підприємства в умовах економічної кризи : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Д. Т. Бікулов. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 47 с. uk
dc.description.abstract UA : Об’єкт дослідження: теоретичні та практичні аспекти управління репутацією підприємства. Предмет дослідження: механізм формування, розвитку та покращення ділової репутації підприємства в ринкових умовах.. Мета дослідження: вивчення ділової репутації підприємства та формування рекомендацій щодо її подальшого підвищення. Методи дослідження: загальнонаукові методи аналізу джерел інформації, дедукції та індукції, теоретичного аналізу та синтезу, конкретизації та ідеологізації, класифікації, узагальнення, маркетинговий, стратегічний і конкурентний аналіз. В роботі студентом визначено, що формування та управління діловою репутацією компаній є одним з основних напрямків діяльності у зв'язках з громадськістю. Оцінка, громадська думка про якості, переваги компанії складається на основі повноти та цінності інформації, яку надає про себе компанія, надійного функціонування як внутрішніх, так і зовнішніх комунікаційних процесів. Здобувачем проведено аналіз бренду та репутаційних ресурсів ФК «Графіт» і встановдено, що впізнаваність бренду складає усього 68%, а споживча оцінка комплексу 5Р клубу – 43 з 60, що говорить про те, що імідж та ділова репутація ФК «Графіт» мають високі, але далекі від ідеалу значення. Для виявлення проблеми була побудована ієрархія факторів, що впливають на імідж ФК «Графіт» та складено матрицю SWOT-аналізу, що містить сильні та слабкі сторони внутрішнього середовища, а також можливості та загрози зовнішнього середовища компанії. За підсумками аналізу ділової репутації було зроблено висновок необхідність її підвищення шляхом проведення рекламної кампанії. Пропонованим напрямом збільшення ділової репутації та підвищення прибутку ФК «Графіт» стало залучення корпоративних клієнтів за рахунок укладання договорів із фірмами щодо надання знижок для корпоративних карток. Посилити ефект цього нововведення та додатково підняти імідж клубу дозволить проведення рекламної компанії за трьома медіа-каналами: радіо, преса, зовнішня реклама. uk
dc.description.abstract EN : The object of the research: theoretical and practical aspects of enterprise reputation management. The subject of the research: the mechanism of formation, development and improvement of the business reputation of the enterprise in market conditions. The purpose of the research: study of the business reputation of the enterprise and the formation of recommendations for its further improvement. The research methods: general scientific methods of information source analysis, deduction and induction, theoretical analysis and synthesis, concretization and ideologization, classification, generalization, marketing, strategic and competitive analysis. In the student's work, it was determined that the formation and management of the business reputation of companies is one of the main areas of activity in public relations. The evaluation, public opinion about the company's qualities and advantages is based on the completeness and value of the information provided by the company, reliable functioning of both internal and external communication processes. The acquirer conducted an analysis of the brand and reputational resources of FC "Grafit" and found that the brand recognition is only 68%, and the consumer rating of the club's 5R complex is 43 out of 60, which indicates that the image and business reputation of FC "Grafit" are high, but the values are far from ideal. To identify the problem, a hierarchy of factors affecting the image of FC "Grafit" was built and a SWOT analysis matrix containing the strengths and weaknesses of the internal environment, as well as the opportunities and threats of the company's external environment was compiled. Based on the results of the analysis of the business reputation, it was concluded that it is necessary to increase it by conducting an advertising campaign.The proposed direction of increasing the business reputation and increasing the profit of FC "Grafit" was the attraction of corporate clients due to the conclusion of contracts with companies on the provision of discounts for corporate cards. To strengthen the effect of this innovation and additionally raise the image of the club, it will be possible to carry out an advertising campaign on three media channels: radio, press, outdoor advertising. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject репутація uk
dc.subject репутаційний uk
dc.subject менеджмент імідж uk
dc.subject бренд uk
dc.subject swot-аналіз uk
dc.subject реклама uk
dc.subject reputation uk
dc.subject reputation management image uk
dc.subject brand uk
dc.subject swot analysis uk
dc.subject advertising uk
dc.title Управління репутацією українського підприємства в умовах економічної кризи uk
dc.type Робота бакалавра uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics