ZNU Institutional Repository

Просування бізнесу через соціальні мережі

Show simple item record

dc.contributor.author Нечитайло, Діана Вадимівна
dc.date.accessioned 2023-06-28T07:42:24Z
dc.date.available 2023-06-28T07:42:24Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12475
dc.description Нечитайло Д. В. Просування бізнесу через соціальні мережі : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник С. В. Маркова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 56 с. uk
dc.description.abstract UA : Об’єкт дослідження: теоретичні та практичні аспекти просування бізнесу у соціальних мережах. Предмет дослідження: аспекти просування у соціальних мережах роздрібного бренду одягу. Мета дослідження: дослідити і запропонувати ефективні методи просування у соціальних мережах під діяльність українського бренду «Usual». Методи дослідження: теоретичне узагальнення, системний підхід формалізації, описовий, аналітичний. Для досягнення вищевказаної мети були поставлені завдання: - виявити найкращі методі для побудування ефективної стратегії просування у соціальних мережах; - проаналізувати діяльність компанії у соціальних мрежах, оцінити поточну стратегію просування; - сформулювати висновки з проведеного аналізу та розробити рекомендації щодо покращення стратегії просування бренду у соціальних медіа. Методи просування бізнесу у соціальних мережах: розробка стратегії, аналіз ключових показників ефективності стратегії, управління витратами, слідкування за трендами, оптимізація процесів, управління запасами та постачанням, мотивація та розвиток персоналу. uk
dc.description.abstract EN : Object of research: theoretical and practical aspects of business promotion in social networks. Subject of research: aspects of promotion in social networks of a retail clothing brand. Purpose: to study and propose effective methods of social media promotion for the Ukrainian brand. Research methods: theoretical generalization, systematic approach formalization, descriptive, analytical. To achieve the above goal, the following tasks were set: - to identify the best methods for building an effective social media promotion strategy; - analyze the company's activities in social media, evaluate the current promotion strategy; - formulate conclusions from the analysis and develop recommendations - to improve the brand promotion strategy in social media. Methods of business promotion in social media. Strategy development, analysis of key performance indicators of the strategy, cost management, trend monitoring, process optimization, inventory and supply management, staff motivation and development. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject соціальні мережі uk
dc.subject просування у соціальних мережах uk
dc.subject соціальні мережі для бізнесу uk
dc.subject маркетинг uk
dc.subject social media uk
dc.subject social media promotion uk
dc.subject social media for business uk
dc.subject marketing uk
dc.title Просування бізнесу через соціальні мережі uk
dc.type Робота бакалавра uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics